Како да истраете со диетата?: Ако се појави проблем постапете вака…

3 ноември, 2020
217817_shutterstock-99323846_ls

1. Мотивацијата е многу важна

Напишете список со желби, што ќе направите кога ќе изгубите тежина. На пример: ќе купите нова, убава облека или бикини за на плажа. Ова ќе му помогне на вашиот мозок да произведува повеќе допамин, хормон на мотивација. Психолозите предлагаат да ја обесувате списокот за мотивација на видливо место, на пример на фрижидер.

2. Полека и постепено

Воведете ја диетата полека и постепено. Ако не можете да се откажете од нешто, заменете го со алтернатива.

3. Дневник за храна

Направете белешка во телефонот што сте јаделе и колку калории. Ова ќе го контролира внесот на храна.

4. Здрава закуска

Наместо чоколадо, јадете јаболка, ореви, банани – поздрава алтернатива.


5. Начин на живот

Одете на шопинг после ручек – тоа значи најадени! Никогаш не купувајте работи што се штетни за вас и вашата исхрана.

6. Мали награди

Честопати жените на крајот на неделата се почестуваат со торта или со некои слатки. Како и да е, за да не подлегнете и да ја прекинете диетата, наградете се со тоа што ќе си купите гардероба, шминка или одите на нокти. Не се честете со храна.

7. Легнете рано

На овој начин ќе избегнете прејадување навечер, но и сонот ќе ви помогне да согорувате калории.

8. Не заборавајте да пиете вода

Ако мислите дека сте гладни, сигурно сте жедни. Пијте чаша вода, почекајте неколку минути и ако сè уште сте гладни, јадете. Ако сте на диета, мора да пиете 2 литри вода, а не сок.