12 јули, 2020

Тековните животни околности на целиот свет се необични и воопшто непријатни. Поради тоа е од најголема важност да се работи на сопственото ментално здравје и ефикасност, со што ќе си олесните вие и вашето семејство да функционирате полесно во изолацијата и во работата од дома.

Секоја криза е исто така можност за подобри промени. Во случај на тековна изолација како резултат на пандемијата, една од можностите е секако работење на себе и на вашите реакции на новите околности. Ако се борите со вашите реакции на тековните услови на живеење и работа, применете ги основните правила на управување со времето за да бидете пофокусирани, поефикасни и помалку зависни од стрес.

Три совети за лесен живот и работа во изолација

1. Задржете или воведете добри рутини

Продолжување со вршење секојдневни рутини ќе ви го намали чувството на нарушување во вашиот нормален животен стил. Ако воопшто немате добри рутини во вашата дневна рутина, сега е многу важно да ги воведете.

Добрата утринска рутина е најкорисна бидејќи влијае на подобар проток на остатокот од денот, особено во семејства со деца и ако лицето мора да работи од дома. Искористете ги предностите да останете дома и да воведете некои добри нови рутини, како што се вежбање дома, онлајн образование или едноставно редовно квалитетен сон.

2. Посветете внимание на вашиот домашен (сега и работен)

Често со промена на просторот, се менуваме и ние. Без разлика дали треба да работите од дома овие недели, функционалноста на просторот, но и атмосферата директно ќе влијаат на вашата продуктивност. Затоа, не заборавајте да ја (ре) организирате просторијата или аголот за работа од дома.

Ако немате посебна просторија каде можете да бидете сами додека работите, неопходно е да се договорите со сите членови на домаќинството за вашата рутина за работа (работно време и неопходни услови за работа) за да ви помогнат непречено да ги извршувате работните обврски.

 Чувајте го остатокот од просторот за живеење уреден и удобен, затоа што и покрај тоа што работите од дома, ќе ви треба квалитетен одмор и дружење после работното време. Не заборавајте редовно да ги проветрувате просториите во вашиот

3. Искористете го долгиот престој дома

Организациските вештини не се корисни само во ситуации на зафатеност и недостаток на време. Деновиве, овие способности можат да бидат многу корисни, затоа што многу луѓе не знаат како паметно да го структурираат непланираното вишок време што им се останува заради подолгиот престој дома.

Сега е време да се посветите на сето она што порано не сте имале време. Направете список на сè што одложувате долго време, од разни домашни проекти, јавете се на луѓе што ретко ги гледате или остварете некои од вашите лични планови. Распоредете ги активности и задачи, направете си список и водете се според него. Искористете го слободното време паметно. 🙂

Остави коментар

Почетна // Life Story // Како да постигнете ментален мир: Три совети за олеснување на животот и работата во изолација
Горе