10 занимања на мажите и жените кои најчесто ги изневеруваат своите партнери!

24 октомври, 2020
секккси

Многумина признаа дека го изневериле партнерот поради незадоволство во спалната соба. Половина од нив бараа емоционална безбедност од своите љубовници. Некои сакаа повторно да ги почувствуваат пеперутките во стомакот


Топ 10 занимања на мажи кои изневеруваат:

  1. Трговија – 29 проценти
  2. Информатичка технологија – 12 проценти
  3. Претприемништво – 11 проценти
  4. Малопродажба / угостителство – 8 проценти
  5. Финансии – 8 проценти
  6. Маркетинг / комуникации – 6 проценти
  7. Медицина – 5 проценти
  8. Право – 4 проценти
  9. Образование – 4 проценти
  10. Уметност / забава – 3 проценти
    Покрај списокот со десет занимања во кои мажите најчесто ги изневеруваат своите партнери, постои еднаква листа и кога станува збор за жените кои изневеруваат:

Топ 10 занимања на жени кои изневеруваат:

  1. Медицина – 23 проценти
  2. Образование – 12 проценти
  3. Претприемништво – 11 проценти
  4. Финансии – 9 проценти
  5. Социјална работа – 9 проценти
  6. Трговија на мало / угостителство – 9 продажби
  7. Информатичка технологија – 8 проценти
  8. Маркетинг комуникација – 4 проценти
  9. Трговија – 4 проценти
  10. Право – 4 проценти
    Истражувањето за тоа зошто луѓето се склони кон прељуба и какви занимања тие спроведувале е спроведено меѓу членовите на веб-страницата за пронаоѓање партнери на Ешли Медисон.

Многумина признаа дека го изневериле партнерот поради незадоволство во спалната соба или поради емоционална оддалеченост. Половина од нив бараа емоционална безбедност од своите љубовници. Некои сакаа повторно да ги почувствуваат пеперутките во стомакот.


Еве уште неколку резултати од нивното истражување:


Одговорете на прашањето – зошто го изневерувате партнерот? Што барате?

-секс – 61 процент
-истражување на нови страсти – 45 проценти
-љубов – 44 проценти
-пријателство – 42 проценти
-повторно чувство на љубов – 30 проценти


Зошто сакате да изневерувате?

-исполнување на сексуалните барања – 76 проценти
-чувствувајќи се жив – 51 процент
-чувство на посакуваност – 48 проценти
-исполнување на емоционални потреби – 37 проценти
-подигање на самодовербата – 29 проценти