Правила за добро флертување: Бидете свои, но нервозата треба да се скрие

29 мај, 2020
55-Romantic-Date-Ideas-For-Couples-720x445

Следете го т.н правило „50/70“ што вели дека за време на разговорот ја гледате другата личност во очи 50% од времето додека зборувате и 70% додека го слушате, советува психологот д-р Тара Филдс.

И покрај она што нè учат американските „шик“ филмови, флертувањето не значи да ви трепкаат очите и да се смеете на секоја негова (дури и глупава) шега. Според авторот на „The Love Fix“ и експерт за врски, психологoт д-р Тара Филдс, флертувањето не треба да биде комплицирано, а единствената поента е да и дадете до знаење на личноста дека сте заинтересирани, наместо да се обидувате да и се допаднете.

Затоа, Филдс препорачуваат да го повторувате ова постојано; „Сакам да знае дека сум заинтересиран/а“, пред да се сретнете со него / неа, па дури и пред да испратите порака.

Ова ќе ви помогне да се ослободите од можниот притисок заради неизвесната состојба и ќе ви го олесни да бидете „свои“ – објаснува Филдс којашто исто така вели дека дури и ако мислите во себе „Дали се смеам премногу?“ или „Дали имам храна на забите?“,нема да осетите нервоза или несигурност,ако ги следите нејзините осум совети.

1. Заборави на кикотењето

Заборавете на сè што советуваат самопрогласените експерти, како да ја фрлате главата наназад или да се кикотите. Наместо тоа, обидете се да бидете што е можно поавтентични и да разговарате на начин на кој би разговарале природно со ваш пријател – само тогаш тој / таа ќе може навистина да се запознае со вас. И, ако не си „кликнете“, и покрај тоа , можеби не сте еден за друг.

2. Направете контакт со очите

Тоа е едноставна техника, но таа е една од најважните, објаснува Филдс. Гледањето на некого во очи е одличен начин да им кажете дека не сте заинтересирани само за него / неа, туку и за тоа што тој / таа го кажува, објаснува Филдс.

Не претерувај.

– Според истражувањето спроведено во 2012 година од Универзитетот во Мичиген, можете да се водите од т.н.  ‘‘50 / 70‘‘ правило. За време на разговорот мора да одржувате контакт со очите 50% од времето додека зборувате и 70% додека слушате. Помеѓу нив, можете да земете голтка од пијалокот или да погледнете низ собата – вели Филдс.

3. Бидете опуштени

Без разлика дали се среќавате во живо или разговарате преку FaceTime и се случи нешто срамно, обидете се да не посветувате премногу внимание на тоа, советува Филдс.

На пример, ако истурите малку вино на себе, обидете се да се шегувате со ситуацијата. Кажете, на пример, „Баш ова ми беше потребно кога се дотерав за тебе“, советува Филдс и вели: „Вие дури и не знаете каква е личноста спроти вас, па зошто би се вознемириле за такво нешто?“ А, исто така постои и добра шанса дека тој / таа се понекогаш несмасни.

4. Споделете комплименти

Дури и ако сте малку нервозни додека кажувате некому како ви се допаѓа како шмрчкаат со носот, тие ќе ја ценат вашите  искреност, вели Филдс.

5. Искористете ја предноста на околината

Една од придобивките на зголемената употреба на апликации за онлајн состаноци е дека на некој начин може да бидете поотворени отколку што би биле во живо, вели Филдс. Веројатно и двајцата ќе добиете впечаток за тоа како изгледа домот на другиот, па искористете го тоа. Ако, на пример, видите куче како поминува зад него, користете го за да флертувате и да ја договорите следната заедничка средба

6. Поставувајте прашања

Исто како како и при користење на околината – без разлика дали сте во бар или средба преку видео разговор, следете сè што е поврзано со него или неа и поставете прашања, советува Филдс. Ако на пример забележавте дека тој има иста нараквица секој пат, прашајте зошто му е посебна или што му значи сликата на ѕидот во собата.

7. Пошегувајте сe

Внесете случајност во вашите интеракции; со ова ќе процените каква смисла за хумор има, но и ќе покажете дека и вие самите сте пријатен соговорник.

„И секогаш бидете„ свои “затоа што ако барате врска, барате некој што ќе ве сака за тоа што сте вие“, вели Филдс.

8. Не заборавајте да се насмеете

Пркеу насмевката покажуваме топлина, објаснува Филдс, а студијата за невропсихологија вели дека насмеаното лице може да го активира делот од мозокот што е активен кога сме наградени за добро дело. Плус, вели Филдс, кога ќе се насмеете, ќе се чувствувате добро, како и оној кому му се упатена истата.