Juicy Couture: Подемот и падот на познатата марка плишани тренерки

22 септември, 2020
juicy3

Марката плишани тренерки, кои на крајот на векот беа симбол на познати дами и богати жени, беше основана во 1997 година за неколку стотици долари, а веќе во 2000 година вредеше милиони.

Американките Гела Неш-Тејлор и Памела Скаист-Леви го основаа брендот „Juicy Couture“ кон крајот на 90-тите години на минатиот век, воведувајќи удобна и пријатна облека за млади мајки. Имено, пред неколку години тие сфатија дека на пазарот нема облека што би била убава, пријатна и малку гламурозна, особено откако едната стана мајка.

Уште во 2000 година, тоа беше еден од најпознатите брендови во Светот, кој го носеа многу славни девојки како Парис Хилтон, Линдзи Лохан, Бритни Спирс и Никол Ричи. Патем, тие имаа и дизајнерски чанти на рака.

Секако, тренерките од плиш и фротир не беа само симбол за мајки и прошетки во паркот, туку во нив се фотографираа и разни пејачки и актерки, во слободното време.

Овие тренерки беа симбол на лежерни моменти, но покрај удобност, тие донесоа и врвен гламур, со златни детали и букви и луксузен изглед. Покрај тренерките, брендот ги понуди и придружните големи торби во кои мајките ќе ги ставаа сите потребни ситници, а сепак беа стилски, или холивудските sвезди трчаа со нив под рака помеѓу снимањето.

Целиот свет копираше плишани тренерки во разни бои, а некои слични копии може да се видат и денес во разни продавници. Жените обожаваа креации во светли бои, брендот имаше супер весел карактер.

„Juicy Couture“ беше купен во 2003 година од Лиз Клеборн, сега позната како Kate Spade &Company, за 226 милиони долари што треба да се платат за период од пет години.

Нето продажбата скоро двојно се зголеми од 2006 до 2007 година. До 2008 година, „Juicy Couture“ имаше 100 продавници кои генерираа вкупно околу 5 милијарди долари. Наскоро склучија нови зделки – накит и успешна линија на мириси со Елизабет Арден. Но, тогаш дојде рецесијата.

Модата и социјалната атмосфера се променија во смисла дека луѓето повеќе не сакаат нивните производи да „врескаат“ – скапо платив за ова.

Новата атмосфера во никој случај не беше во прилог на брендот „Juicy Couture“ и она што го претставуваше.

Околу 2010 година, продажбата започна да опаѓа од година во година, основачите Скаист-Леви и Неш-Тејлор ја напуштија компанијата под изговор дека не можат да го развиваат брендот.

Во тоа време, многу брендови донесоа нови идеи и го сменија стилот и бизнисот, но не и Јuicy.

Официјално беше продаден на „Автентик брендс“ во 2013 година за милијарда и пол куни. Тоа е компанија која има голем број брендови, вклучувајќи ги и правата за лиценцирање на имотите на Елвис Присли и Мерилин Монро.

Групата објави дека планира да ги затвори сите продавници на Juicy Couture во САД, но исто така ќе ги отвори продавниците кога ќе го редизајнираат брендот.

Но, автентичните брендови подоцна се согласија со малопродавачот Kohl’s да продаваат производи на Juicy, напуштајќи ја луксузната ниша на оваа некогаш скапа марка.

Има повеќе обиди да се врати на сцената – пример е соработката од 2016 година со култниот моден бренд Vetements. Дури и Кајли Џенер се фотографираше во тренерка Juicy Couture.

Во 2017 година, Juicy Couture го назначи холивудскиот стилист Џејми Мизрахи за свој нов креативен директор. Новата колекција беше веднаш претставена на забава во рамките на модната недела во New Yuork, со заштитното лице од порано – Парис Хилтон.

Парчиња од колекцијата беа достапни на веб-страницата на брендот Juicy, како и на Nordstrom и Bloomingdale’s, а цените се движеа од 250 до околу 3000 куни.

Во 2018 година, Juicy Couture ја претстави својата прва колекција на модната писта, од престижната линија Black Label. Тој исто така издаде две нови козметички колекции кои предизвикаа голем интерес кај љубителите на сцената за убавина.

Оваа година, која ќе донесе многу промени во светот на модата, може да биде трагична за брендовите како оваа и за модните куќи кои не се сигурни во правецот кон кој треба да одат. Ова може да биде последна година и за Juicy Couture, пишува Бизнис Инсајдер.