Серена Вилијамс во новата кампања на “Stuart Weitzman”

13 мај, 20200
serena-williams

Брендот “Stuart Weitzman” ангажираше светски позната тенисерка како лице на својата кампања пролет/лето 2020 година,истовремено претставувајќи ја како нејзин амбасадор на брендот.Новата колекција опфаќа салонки со високи потпетици и мокасини, кои се во тренд оваа сезона.

Фотографирана од Itan James Grin, кампањата е претставена со слики во кои самодовербата на Серена, за која се восхитуваме ,е видлива. „Сега, повеќе од кога било, е вистинското време да се фокусираме на надежта и да продолжиме напред.Сакам жените од сите генерации да бидат инспирирани да го сторат токму тоа, чекор по чекор“, рече Серена.

Продолжувајќи ја хуманитарната работа на брендот  Stuart Weitzman со невладината организација Vital Voices, непрофитна организација, Вилијамс избра две организации предводени од жени кои обезбедуваат поддршка на ранливите заедници за време на пандемијата на корона вирусот. Sage Ke’alohilani Quiamno, ко-основач на “Future For Us” и Ashlee Wisdom, основач на “Health In Her HUE”, ќе бидат дел од новото поглавје од иницијативата “Stuart Weitzman”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *