Мрзливи црева може да се излечат со овие 5 вежби! Резултат: Одлично варење, потенок изглед, елиминација на болката!

14 јули, 2020
Naslovna

Вежбањето дефинитивно може да излечи сè, дури и мрзливи црева!

Ако ги правите следниве 5 вежби секој ден, ќе лекувате мрзливи црева, а резултатот е нормално функционирање на дигестивниот систем, елиминација на болка и надуеност, послаб изглед и спречување на запек!

1. Ротација на нозете

Легнете на подот. Торзото и главата се неподвижни. Подигнете ја левата нога (не смее да биде свиткана) колку што можете повеќе, и да се чувствувате пријатно и да извршите кружни движења од лево кон десно десет пати, а потоа од десно кон лево исто така 10 пати. Повторете со другата нога. Спуштете ги нозете и одморете се, а потоа кренете ги двете нозе во исто време и направете кружни движења десет пати во двете насоки.

Колку повеќе се креваат нозете, толку е полесно да се прави вежбата. Доколку сакате да го зајакнете стомачните, одржувајте ги нозете подигнати на максимален агол од 45 степени.

2. „Возење велосипед“  

Се сеќавате на оваа вежба од детството. Тоа беше игра за нас тогаш, но сега може да биде лек за нас. „Вози велосипед“ во воздухот, со „вртење на педалите“ напред десет пати и „обратно“ десет пати. Вежбата се изведува со една нога, прво една, а потоа другата, а потоа „вози“ со двете нозе. Сите повторувања се изведуваат десет пати.   Ако чувствувате болка или непријатност за време на оваа вежба, престанете да вежбате.  

3. Заклучени стапала  

Оваа вежба ги стимулира сите системи и органи на абдоменот. Покрај варење и мрзливи црева, исто така ќе ви помогне да се ослободите од гасот.  

Подигнете ја ногата свиткана на коленото и обидете се да го залепите бутот на градите. Може да го повлечете коленото со рацете кон вас. Земете длабок здив и издишување. За време на издишувањето, задржете го здивот, а потоа кренете ја главата така што носот го допира коленото (ако можете). Десет повторувања за секоја нога. Сега спојте ги нозете и обидете се да ги допрете градите со обете колена. Исто така десет повторувања.

4. “Странични патеки”  

Забелешка: Оваа вежба не треба да ја вршат лица со повреди на ‘рбетот или болести.  

Свиткајте ги нозете на колената и повлечете ги кон градите. Свиткајте ги лактите, испреплетете ги прстите и поставете ги зад главата (како кога правите сијалички). Држете ги лактите цврсто залепени на подот. Свртете ги нозете десно и лево десет пати.  

Свиткајте ги нозете на колената, и „гушнете ги“ – користете ги двете раце за да го доближите до градите Потоа движете ги напред и назад десет пати во двете насоки.  

5. “Веслач во брод”  

За време на вдишувањето, подигнете ја главата, дел од торзото, рацете и нозете (продолжено) од подот не повеќе од 30 см. Држете онолку долго колку што можете, а потоа издишете и спуштете се на подот во почетната позиција. Повторете 5 пати. Добро е да се направи воздржаност сè додека мускулите не почнат да се тресат.   Забелешка: Сите вежби се изведуваат легнати. Не смее да има болка; во тој случај прекининете веднаш. По секоја вежба, легнете и одморете се додека не се воспостави нормално дишење.