На многумина им е потребен совет за добра ерекција! Експертите откриваат што е потребно!

28 октомври, 2020
ерекција

Пенисот е најтемпераментниот дел од машкото тело или со други зборови, тој ја спроведува својата политика. Кога сакате да биде исправено и цврсто за време на сексуална активност, одеднаш попушта. Кога конечно ќе ја постигнете посакуваната силна ерекција, тој ејакулира премногу брзо.

Лошо реагира на алкохол, и често станува голем и многу забележлив во најнесоодветни ситуации.

Студија објавена во американскиот журнал за медицина открива дека добри 15 проценти од мажите тешко можат да добијат ерекција барем повремено во нивните најдобри години и дека само 20 проценти од мажите на возраст од 40 до 59 години скоро секогаш можат да постигнат здрава ерекција.

https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2020/10/27/15113790.jpg

Со други зборови, на многумина им е потребен добар совет за ерекција, без разлика колку сите се преправаат дека не е.

Иако веројатно никогаш нема да можете со 100% сигурност да предвидите како ќе се однесува вашиот пенис во одреден момент, има неколку чекори што можете да ги преземете за да не успеете кога ви е најпотребно.

ПРСТЕН ЗА ПЕНИС

Дали знаевте дека прстенот на пенисот може да ви помогне да ја одржувате ерекцијата? Тоа помага да се задржи крвта во телото на пенисот, каде што е потребно ерекцијата да трае, а исто така спречува форма на еректилна дисфункција во која крвта влегува во пенисот, но тешко е да се остане таму.

Постојат повеќе видови прстени на пенисот, но сите тие се подеднакво ефикасни во одржувањето на ерекцијата. Не само што ќе биде поцврст, туку оргазмот ќе биде поинтензивен. Овој трик е едноставно возбудлив.

ВЕЖБИТЕ КЕГЕЛ НЕ СЕ САМО ЗА ЖЕНИ
Мускулите на карличното дно играат многу важна улога во сексуалната активност бидејќи нивната контракција помага да се создаде зголемен притисок во пенисот и поголема вкочанетост на самиот пенис.

Така, Кегеловите вежби (затегнување и релаксирање на мускулите на карлицата) можат да им помогнат на мажите да постигнат посилна ерекција.

ВНИМАВАЈТЕ ШТО ЈАДЕТЕ
Според истражувањето, храната што не е добра за срцето не е добра ниту за пенисот, што има смисла бидејќи и двата органи зависат од протокот на крв.

Медитеранската диета – која вклучува овошје, зеленчук, цели зрна, здрави масти и црвено вино – е најдобриот почеток за добра ерекција. Исто така, научно е докажана поврзаноста помеѓу медитеранската исхрана и подобрувањето на сексуалната функција.

ВЕЖБАЈТЕ

Протокот на крв е клучен за здрава ерекција и ништо не промовира добар проток на крв како аеробни вежби. Покрај тоа што ве одржува во добра форма, салата ќе ви помогне и да постигнете и одржувате добра ерекција.

НЕ ПУШЕТЕ ЦИГАРИ

Студија спроведена на Универзитетот во Кентаки покажа дека пушачите го оценувале својот сексуален живот во просек 5 на скала од 1 до 10, додека непушачите го оценувале во просек 9.

Постојат студии кои докажаа дека пушењето влијае на интензитетот на ерекцијата. Освен што ги оштетува крвните садови, пушењето може да го оштети и ткивото на пенисот и да го направи помалку еластично.

КАФЕТО Е ДОБРЕДОЈДЕНО
За разлика од цигарите, кафето може да ви помогне да постигнете подобра ерекција. Студија спроведена на Универзитетот во Тексас покажа дека мажите кои консумираат просечно од 2 до 3 шолји кафе дневно имаат помала веројатност да страдаат од еректилна дисфункција отколку мажите кои консумираат пијалоци без кофеин.

БИДЕТЕ ВЕРНИ
Многу е вообичаено мажите кои се впуштаат во афера да престанат да имаат здрава ерекција. Ова е толку вообичаено што лекарите честопати ги прашуваат пациентите со еректилна дисфункција дали имаат вонбрачна афера. Имено, чувството на каење предизвикува вознемиреност, а тоа ја убива ерекцијата.

Проверете го нивото на тестостерон
Ниските нивоа на тестостерон влијаат на либидото и го отежнуваат постигнувањето на сексуална возбуда, а со тоа се постигнува и ерекција. Проверете го нивото на тестостерон затоа што, ако е ниско, вашиот лекар може да помогне да се врати на нормалното ниво.