Не ги фрлајте семките од лубеница! Добри се за здравјето, убавината но и за сексот

21 јуни, 2020
Lubenica-koštice

Лубеницата е дефинитивно омилен зеленчук.

Без оглед колку е тешко е да се навикнеме, природата вели декасепак, без оглед на неговиот сладок вкус, тој припаѓа на групата зеленчук.

Покрај тоа што го јадеме, постојат и други начини да го искористиме за здравје, но и за убавина, а за тоа ни требаат семињата од лубеница.

Грицкањето на семкитте од лубеница ќе го подобри изгледот на вашата кожа – ќе стане посветла, поздрава и ќе изгледа помладо подолго време. Тие содржат масни киселини кои ја хидрираат, ја зацврстуваат и омекнуваат кожата и ја штитат од акни и други проблеми со кожата. Тие ќе направат вашата коса да заблеска и ќе биде поздрава, посилна и посјајна.

Семките од лубеница содржи и бакар, што придонесува за производство на меланин, пигмент задолжен за кожата и бојата на косата.

Сто грама од овие семки содржат 139 проценти од препорачаниот дневен додаток (РДА) на магнезиум.

Овој минерал е важен за многу работи, вклучително и за здравјето на кардиоваскуларниот систем и нормализирање на крвниот притисок. Магнезиумот одамна е познат како важен минерал кој е важен за околу 300 биохемиски реакции во организмот, од балансирање на нивото на шеќер во крвта, синтеза на ДНК до релаксирачки мускули, олеснување на грчеви и воспаленија на кожата, решавање на проблеми со запек, итн.

Семките од лубеница се исто така богато со ликопен, важен антиоксиданс кој е одличен за здравјето на срцето, како и за машката плодност и моќ. Тие исто така содржат многу Б витамини, како што се ниацин, фолат, пантотенска киселина, тиамин и рибофлавин.

Тие исто така содржат аргинин, лизин, глутаминска киселина, триптофан, како и други важни аминокиселини кои нашето тело не може да ги произведува самостојно. На пример, аргининот го подобрува метаболизмот и го промовира сексуалното здравје, како и здравјето на срцето.

Важно е добро да ги исецкате

За да се искористи нивниот ефект за здравје и убавина, не е доволно само да ги проголтате цели додека јадете лубеница, затоа што на тој начин тие само ќе поминат низ системот за варење, без да го користите нивниот ефект. Важно е да ги исечете или гризнете и со тоа да влезат во организмот.

Можете да ги мелете во прав што подоцна се додава во јадењето, соковите, а исто така можете да ги испечете и како ужинка. Ако ги исушите и исецкате, ќе добиете одличен чај. Варете околу 30 сецкани семиња во литар вода околу десет минути. Изладете, исцедете и пијте ја таа течност.

Овој пијалок е добар во одбраната на телото од бактерии, како и за чистење на бубрезите од камења и песок.

Или, направете вкусни и здрави грицки. Прво исушете ги семките, а потоа испечете ги околу 25 минути на средна температура. Повремено додајте малку вода во која сте ја раствориле солта.

Добро е да го јадете белиот дел од лубеницата

Во делот на лубеницата што се наоѓа веднаш до кора, има изобилство на витамини Б6, Ц, А, магнезиум, цинк и калиум. Исто така, содржи аминокиселинска цитрулин, која е одлична за здравјето на срцето и крвните садови.