Не избегнувајте вечерен тренинг: Причините зошто вежбањето ноќе е одлична опција!

18 јуни, 2020
geert-pieters-0Z-r591z3DI-unsplash

Ако припаѓате на оние што мразат да станат рано и ако имате многу обврски во текот на денот, тогаш вечерта е единственото време кога можете да тренирате и да бидете физички активни.

Погрешно е да се мисли дека оваа време е лошо за физичката активност, бидејќи времето на тренинг не е важно, но клучно е да се започне и тренира, дури и во вечерните часови.

Важно е да се знае дека тренингот во доцните часови има и свои предности, и затоа ви даваме неколку предлози зошто треба да вежбате доцна навечер.

Подобро ќе спиете

Додека тренирате, поголеми количини кислород ќе влезат во вашето тело и ќе достигнат до вашиот мозок, па така ќе бидете поспани и ќе спиете многу подобро.

Подобри и побрзи резултати

Истражувањата покажаа дека оние кои тренираат вечер, постигнуваат подобри и побрзи резултати. Оние кои вежбаат навечер имаат околу 20% поголема сила и можат да издржат подолго и потешко вежбање.

Не мора да брзате

Бидејќи веројатно сте ги извршиле сите обврски, тоа значи дека ќе можете да останете во теретана онолку долго колку што сакате и да вежбате во мир и со посакувано темпо.

Имате помал притисок

Според истражувањето, оние што вежбаат вечер, имаат помал крвен притисок за 15%, што е уште една добра причина зошто тренингот во вечерните часови е многу пожелен.