Не можете да ослабнете поради ГОДИНИТЕ? Ова е најголемата заблуда во која треба веднаш да престанете да ВЕРУВАТЕ!

6 декември, 2020
Tanjir-dijeta

Сè е во добриот план на исхрана

Можеме да прочитаме вистини и заблуди за сè, дури и за слабеењето.

Кога станува збор за заблуди, покрај фактот дека ако сакате не можете да јадете скоро ништо, едно од најчестите, но исто така и најголемото е дека колку сте постари, толку потешко ќе биде да изгубите тежина.

Големо истражување, спроведено помеѓу 2005 и 2016 година, го покажа и докажа спротивното.

Значи, ако сте на диета и не слабеете, правите грешка, но возраста нема апсолутно никаква врска со тоа.

Сè е во вистинскиот план.

Студијата ја испитува корелацијата помеѓу дебелите луѓе и нивната возраст. Авторите на студијата откриле дека пациентите постари од 60 години можат да направат промени во животниот стил за да ослабат исто толку ефикасно како и помладите субјекти.

Во периодот помеѓу 2005 и 2016 година, авторите на студијата избрале испитаници кои биле вклучени во планот за промена на животните навики со цел губење на тежината. Испитаниците биле поделени во две групи, постари и помлади од 60 години.

Без оглед колку долго испитаниците биле изложени на овој план, резултатите во процесот на слабеење помеѓу помлади и постари испитаници биле исти: и двете групи постигнале еднаков напредок во губењето на вишокот тежина и намалувањето на индексот на телесна маса (БМИ).

10 совети за слабеење кои „делуваат“ за секого

Дури и со едноставни промени во секојдневните животни навики, многу може да се направи на патот до слабеењето и постигнување на посакуваната телесна тежина или БМИ.

1. Започнете го секој оброк со чаша вода

Покрај тоа што ќе може да го забрза метаболизмот до одреден степен, оваа чаша вода ќе придонесе за дополнителен внес на течности во текот на целиот ден, но и за намален внес на храна, што ќе ви олесни да го постигнете дефицитот на калории, неопходен и најважен за слабеење.

2. Започнете го денот со јајца за појадок

Јајцата со право се сметаат за совршена храна, содржат многу протеини и здрави масти, а студиите потврдија дека јајцата придонесуваат за намален внес на калории во текот на денот.

3. Пијте редовно зелен чај

Меѓу здравствените придобивки од консумирање зелен чај е придонесот за слабеење. Катехините, антиоксидантите кои се наоѓаат во зелениот чај, работат со кофеин (исто така состојка на зелениот чај) за да помогнат во топењето на маснотиите.

4. Пробајте повремена диета со постење

Интермитентен пост е диета која вклучува промена на времето на постот и времето на внесување храна во текот на денот, во различни пропорции. Истражувањата покажуваат дека постот значително придонесува за слабеење, но има и низа други здравствени позитивни ефекти.

5. Земете глукоманан

Влакното со ова име е одговорно за губење на тежината, а делува така што акумулира вода и го намалува внесувањето храна. Студија спроведена од Биркетветд и соработници покажа дека во споредба со оние кои не земаат глукоманан, испитаниците кои го земале имаат значително поголема стапка на губење на тежината.

6. Отстранете ги додадените шеќери

Само додавањето на шеќери се смета за најголемо зло на модерната исхрана. Покрај тоа што придонесува за вишок калории, докажано е дека шеќерот придонесува и за зголемен ризик од голем број болести, вклучувајќи дијабетес тип 2 и срцеви заболувања.

7. Намалете го внесот на рафинирани јаглехидрати

Тоа се шеќери и житарки кои ги отстраниле влакнестите, хранливи делови. Тука спаѓаат бел леб и тестенини. Истражувањата покажуваат дека рафинираните јаглехидрати можат брзо да го зголемат шеќерот во крвта, што доведува до глад, желба за храна и зголемен внес на храна неколку часа подоцна. Внесувањето на рафинирани јаглехидрати е силно поврзано со дебелината.

8. Јадете од помали чинии

И никогаш не додавајте храна. Овој едноставен метод се покажа како многу ефикасен во намалувањето на вкупните калории во текот на денот.

9. Опкружете се со здрава храна

Исфрлете ги од домот сите намирници за кои знаете дека се нездрави и заменете ги со здрави варијанти за во случај на глад да не посегнувате по она што не треба да го јадете.

10. Вежбајте

Изберете активност во која ќе уживате, но исто така бидете и редовни и упорни. Со само 30 минути активност на ден, ќе го олесните процесот на слабеење, но исто така ќе го подобрите вашето општо здравје.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi