Одолејте му на искушението! Ова се причините зошто посегнуваме по храна доцна во ноќта!

23 јули, 2020
hrana

Постојат многу сложени причини зошто луѓето јадат закуски во вечерните часови. Понекогаш тоа е надвор од здодевност или телото не добива доволно хранливи материи.

Ако јадете многу слатки, брза храна и јаглени хидрати, а не добивате доволно здрави масти и протеини во текот на денот, го „прилагодувате“ вашето тело така што вашето ниво на инсулин ќе падне навечер и ќе сакате да јадете закуски.

Покрај тоа, хормонот кортизол, кој го контролира ослободувањето на шеќерот во крвта од црниот дроб, исто така може да биде виновникот за вашата желба за храна во вечерните часови. Ако сте под стрес, нивото на кортизол се зголемува, тоа ве тера да се чувствувате гладни и да се зголеми нивото на шеќер во крвта и инсулин.

gojazna žena

Прекумерна тежина

Нивото на кортизол обично се намалува во вечерните часови, но ако останете доцна, нивото на тој хормон повторно се зголемува. Причината за желбата за храна што се јавува во вечерните часови може да биде глад во текот на денот. Јадењето навечер е навистина лошо. Донесува многу повеќе од екстра килограми, носи и здравствени проблеми.

Квалитет на спиење

Многу луѓе се обидуваат да се држат до нивната диета во текот на денот, што доведува до тоа да не се внесува доволно енергија. Поради таа глад, спиењето е нарушено до тој степен што ќе се разбудите и не можете да заспиете додека не изедете нешто. Исто така, може да доведе до прејадување во вечерните часови, така што грицкањето всушност прераснува во оброк поголем од сè што јадевте во текот на денот, а тоа исто така влијае на квалитетот на спиењето.

Рана вечера

Честопати слушаме дека не треба да јадеме после шест или седум часот навечер, но не е сè така. Раната вечера, во 18 часот, има смисла за оние кои одат во кревет до 22 часот, но ако нормално одите на спиење после полноќ, раната вечера е стапица.

Затоа што, на полноќ, ќе бидете толку гладни што ќе го нападнете фрижидерот обидувајќи се да го надоместите недостатокот на калории што сте создале. Обидете се порано да одите на спиење, но и да вечерате барем два часа пред спиење. На тој начин, телото ќе има доволно време да ја свари храната.