Овие четири вежби треба да ги повторувате секој ден: Го забавуваат процесот на стареење и влијаат на подобрувањето на вашето здравје!

11 јуни, 2020
Screenshot-2020-06-10-at-11.36.25-790x494
  • Аеробик – Ако спаѓате во онаа група на луѓе, коишто уште на првото искачено скалило остануваат без воздух, аеробикот е нешто што под итно треба да го вклучите во вашите секојдневни активности. Освен што ќе направи чуда за вашата флексибилност, координација и ориентација, аеробикот ги зајакнува срцето и белите дробови.
  • Вежби за јачина – Вежбите за стомачните мускули како и склековите, важни се за отпорот на мускулите, којшто го губиме со текот на времето. Покрај тоа, помага да ја контролирате тежината, го стимулираат растот на коските, но помагаат и при болки во грбот и зглобовите.
  • Истегнување – Овие вежби треба да се најдат 2 до 3 пати на вашиот неделен распоред. За секои 2 часа поминати пред компјутер, би требало да се направи 30 минутно вежбање. Знаеме дека звучи многу, но експертите од Harvard тврдат дека со вклучувањето на овие вежби во вашата секојдневна рутина, ќе забележите огромна разлика.
  • Вежби за рамнотежа – Вежбата како што е на пример, јогата, ни помага да останеме фокусирани, да бидеме поотпорни на стрес и да имаме подобра рамнотежа. Освен тоа, влијае и на флексибилноста на вашите зглобови.