Повремениот пост е светски хит, а некои всушност не симнуваат ни грам: Во што е тајната?!

28 ноември, 2020
debela-zena-pantalone-shutterstock_384659980


Повремениот пост дава резултати, но само ако гледате што јадете во тие осум часа кога е дозволено Повремениот пост не беше многу честа тема се додека тенисерот Новак Ѓоковиќ не објави дека се придржува кон оваа диета. И бидејќи Ноле го прави тоа, тоа значи дека тој е здрав, а во исто време и слабее. Затоа многумина се обидоа да јадат вака, но резултатите недостасуваа…


Пробав и не ми успеа

Нашата колешка, која сакаше да изгуби вишок тежина создадена за време на короната во карантин, исто така подлегна на овој тренд на диета. – Со сопругот се обидувавме повремено да постиме и јадевме според тие правила две недели. Јадевме осум часа, поточно од девет до 17 часот, а после тоа, до следниот ден во девет, пиевме вода или незасладен чај. По две недели – пораз! Не изгубивме грам! – нашата колешка новинарка ни раскажува за своето искуство.


Ние правиме грешки во изборот и количината на храна

– Ако сме навикнати да појадуваме, полесно ќе ја прескокнеме вечерата и обратно. Во секој случај, она што е клучно за успехот на оваа диета е што ќе јадеме во тие осум часа. Ако внесеме повеќе енергија отколку што е потребно, јасно е дека нема да изгубиме тежина, дури и ако не јадеме во следните 16 часа. Се сеќаваме на старото „правило“ дека повеќето од нас се здобиваат со вишок килограми со нередовни оброци, гладувајќи, а потоа прејадувајќи се.


Физичка активност

Се препорачува физичка активност, како и секогаш. Но, треба да се избере паметно и да се воведе, вели нутриционистот, за да не попуштиме на прекумерни промени и побарувања за нашето тело. Јасно е дека ако сме гладни тешко можеме да се посветиме на тренинг, а тоа не би било добро ниту за нашето здравје.