Резултатите се видливи за една недела! 3 едноставни вежби за затегнати нозе и цврст задник! (видео)

7 мај, 2020
vezba

Овие едноставни движења ќе ја трансформираат вашата фигура за краток временски период.

Овој тренинг е дизајниран да топи маснотии од внатрешноста на бутовите, но исто така ќе ги активира и мускулите на задникот. Со овие 3 едноставни потези, ќе ги забележите првите резултати по една недела.

Ако започнете денес, за 7 дена, одразот во огледалото ќе биде многу попривлечен. Овие мали движења, доколку се изведуваат редовно, можат да направат драстична разлика.

Загревањето се препорачува пред секој тренинг.

Вежба број 1

Легнете на страна и подигнете ја ногата колку што е можно повеќе. Повторете го ова движење 20 пати, на лева и на десна страна.

Вежба број 2

Подигнете ја ногата и започнете да направите кружни движења. Повторете ја оваа вежба 20 пати, прво со левата, а потоа со десната нога.

Вежба број 3

Останете да лежите на страна, но сега споете ги двете нозе и подигнете ги заедно. Оваа вежба ќе ги активира и мускулите на стомакот.

Во продолжение погледнете како изгледа целиот тренинг!