Што е „чиста диета“ и зошто треба да ја пробате?! Ве штити од болести и ги исфрла токсините!

21 септември, 2020
диета

Слабеење и добро здравје, дури 80% зависи од изборот на храна, 10% од вежбање и 10% од генетиката!

Режимот, смислен од канадскиот нутриционист и фитнес инструктор Тоска Рино, се нарекува „Исхрана чиста“, што буквално значи „Диета – Јади чисто“. Што всушност значи тоа?

Оваа диета се заснова исклучиво на необработена храна, која нема додатоци, хемикалии, вештачки бои, кондоми, рафиниран шеќер, заситени и транс масти … со други зборови – чиста храна.


Во едноставен пример, можете да јадете домати во оваа диета, но не и кечап. Покрај „рафинираното“ мени, Тоска Рино ја нагласува и важноста на редовната физичка активност. Ако редовно вежбате и ги почитувате принципите на диета, ќе изгубите два килограми неделно!

Зошто непреработена храна? Рено нагласува дека слабеењето и доброто здравје, дури 80% зависат од изборот на храна, 10% од вежбањето и 10% од генетиката. Значи, храната е она што треба да го смениме ако сакаме да бидеме слаби и здрави. Рафинираната и преработена храна е сиромашна со хранливи материи и содржи големи количини на шеќер, заситени и транс масти, како и соли, сите од нив се елементи поврзани со низа болести. Од друга страна, придобивките од непреработената храна се многу. Кога се во оригинална форма (цели зрна; исцеден овошен сок, не купен; зеленчук варен или на скара, не конзервиран … итн.), Оваа храна е „натоварена“ со витамини, минерали, влакна, здрава јаглехидрати, протеини, антиоксиданти и други важни хранливи материи, а во нив недостасуваат заситени масти и сол. Со оваа храна ќе изгледате поубаво – кожата, косата и ноктите ќе се подобрат; ќе бидете поздрави – ќе спречите анемија и остеопороза, ќе го намалите ризикот од срцеви и малигни заболувања; и ќе се чувствувате фантастично – полно со енергија, без замор, слабост и раздразливост.

Како работи?

Контролираниот, но не и рестриктивен внес на калории и редовното вежбање се темелите на оваа диета. Менито од 1.200 до 1.800 kcal на ден е поделено на шест помали оброци. Важно е да се нагласи дека, иако некои калорични јадења се забранети, самата диета не е нискокалорична. Според Тоска Рино, а искуството покажало дека кога не внесуваме доволно калории во организмот, доаѓа до доцнење во работата на метаболизмот, што има негативно влијание врз здравјето и линијата. Кога јадете свежа храна без додатоци шест пати на ден, го стимулирате метаболизмот да работи нон-стоп и со тоа да ослабете. Со многу помали оброци составени од храна богата со растителни влакна, чист протеин и други важни хранливи состојки, нема да чувствувате глад и апетитот ќе ви се намали. По една недела, треба да почувствувате промена во вашето тело, здравата замена за слатки и други „грешни јадења“ ќе направи да се чувствувате полесно и поенергично.


Правила

Започнете го денот со хранлив појадок. На секои неколку часа, јадете храна што содржи „добри“ јаглехидрати (цели зрна, итн.), Растителни влакна, чист протеин и малку здрави маснотии.

Придржувајте се до основните принципи на диета:

– Секој оброк треба да биде помеѓу 200 и 300 kcal – секој оброк треба да содржи комбинација на јаглени хидрати и протеини (20-21 g)

– Пијте најмалку 8 чаши вода на ден

– Никогаш не прескокнувајте оброк, особено појадок

– Консумирајте ја точната количина на здрави масти секој ден

Оброк 1

 (7 ч): 6 варени или пржени белки, 1 чаша овесна каша со лажица семе од лен и микроб од пченица, 1/2 чаша диви бобинки, 1 чаша црно кафе или чај, 1 литар вода

 Оброк 2

(10 ч): 1 пилешки гради на скара во интегрална тортилја, свеж морков и краставица, 5 дл вода

Оброк 3

(12,30 ч): мешана зелена салата со краставици, домати, моркови и пиперки, 1 чаша конзервирана туна во сопствен сок, 1 средно јаболко, 1 чаша зелен чај, 5 дл вода

Оброк 4

(15 ч): 150 гр варени пилешки гради, 1/2 чаша зеленчук на пареа, 5 дл вода

 Оброк 5

 (18 ч): половина печен голем компир, 1 чаша зеленчук на пареа, 15 гр лосос на скара, зелен чај, 5 дл вода

Оброк 6

 (последен оброк во денот): 1/2 чаша јогурт со малку маснотии со сецкано јаболко, 5 дл вода и / или билен чај