Славните одат во кревет во 22 часот! Не е само поради УБАВИНАТА, еве зошто треба да легнувате порано!

21 декември, 2020
свези

Ако успешните жени како Опра, Ана Винтур и Ким Кардашијан можат, зошто вие не можете? Извлечете максимум од вашиот сон. Нашиот сон е поделен на деведесет минути циклус на тежок и лесен сон, од длабоко небрзо движење на очите (не-РЕМ). до брзо движење на очите (РЕМ). Најдлабокиот и најмирен дел од нашиот сон е помеѓу 22 часот и 2 часот по полноќ.

Исто така, една студија вели дека спиењето порано и подолго ни помага да престанеме со негативните и загрижувачки мисли што можат да нè држат будни ноќе, и тоа е уште една валидна причина да легнете и да одите во царството на соништата.

Ќе ви биде полесно да се вратите во форма

Кога сме во длабок циклус на спиење, нашето тело лечи со производство на хормони за раст и обновување. Оваа клучна активност ќе осигури дека сме во најдобра форма за следниот ден, особено кога зборуваме за луѓе кои се спортски настроени.

Ќе го намалите нивото на стрес

Доколку не спиете доволно, може да бидете под стрес поради исклучително високото ниво на стрес хормон кортизол во вашето тело. Премногу кортизол може да направи да се чувствуваме вознемирени и може да влијае на нашето здравје. Но, кога редовно и порано легнувате, нивото на кортизол опаѓа.

Го намалувате ризикот од многу болести

И тука, студиите покажаа дека луѓето кои легнуваат порано се поздрави, во споредба со оние кои работат во ноќни смени или се „ноќни бувови“. Луѓето кои не успеваат да спијат доволно длабок сон, најверојатно ќе живеат со болести како што се дијабетес тип 2, срцеви заболувања и хипертензија. Истражувачите исто така откриле дека фазата на длабок сон е помеѓу 22 и 2 часот по полноќ, а овој период е исклучително важен за нашите имунолошки клетки. Ќе ви биде полесно да ги контролирате вашите емоции.

Истражувањата покажаа дека луѓето кои спијат доволно часови се генерално посреќни во животот. Кога немаме доволно длабок сон, нашите емоции можат да бидат нестабилни затоа што е потешко да се контролираат. Исто така, спиењето порано може да значи порано будење, што може да биде важно доколку сакаме да фатиме повеќе дневна светлина и серотонин за да го подобриме расположението.

Ќе ги разберете луѓето подобро

Некои студии покажаа дека недостатокот на сон влијае на разбирањето на другите за емоциите. Што е многу логично. Кога сте уморни, обично промашуваме некои скриени знаци, како тага или слично, во споредба со некои посилни емоции.