Спој на виртуелниот свет со задоволството: Како почнавме да водиме ЉУБОВ на социјалните мрежи?

12 август, 2020
people-2570925_1920-1536x1024

Скоро 4 милијарди луѓе на планетата активно ги користат социјалните мрежи.

Социјалните медиуми станаа средства со кои многумина ги одржуваат своите контакти, а некои ги одржуваат своите романтични или сексуални односи на овој начин.

Кетрин Тиденберг и Емили ван дер Нагел поминале години истражувајќи ги сексуалните навики на луѓето на социјалните медиуми – разговарајќи со различни профили на луѓе за голотија, сајбер – секс, секстинг, еротика…

Тие дошле до трите најважни заклучоци за тоа како ние го практикуваме сексот преку Интернет, без притоа да бидеме свесни за тоа, пишува cosmopolitan.com.

1. Ефект на ослободување

Споделувањето провокативни слики на социјалните медиуми им помага на повеќето луѓе да се изразат, да го истражат нивниот идентитет и да надминат одредени бариери за нивната самодоверба. Наоѓање на слични луѓе, кои сакаат исти (чудни за некои) работи како нив, ги уверува дека сè е во ред со нив и дека има многу луѓе кои се љубители на слични работи. Читањето за сексуалните искуства и болести на другите луѓе може да им помогне на поединците и паровите да ја надминат вознемиреноста и да најдат задоволство и радост во сексот.

2. Пониска емоционална интелигенција

Многумина избираат да го одржат сексуалниот живот што е можно поприватен, без да објавуваат слики со партнерите и без да го мешаат животот на социјалните мрежи со реалниот живот. Ова не е неискрен потег, но на овој начин, едноставно функционираат луѓето со поголема емоционална интелигенција – одвојувајќи премногу приватни работи од обичната социјализација.

3. Промена на начинот на споделување на работите

Постојат два добри начини на кои луѓето можат да ја споделат својата претерано сексуална содржина. Првиот – наместо јавен профил, повеќе експлицитни слики се испраќаат во инбокс или во групни разговори. Други – наместо јавен профил, се создава заклучен, приватен профил, обично под псевдоним, каде што содржината се споделува само со луѓето што сакате да ги имате на тој профил.