Дознајте како до подигнат задник и затегнати нозе во само неколку чекори!

28 септември, 2020
but 2

Судејќи според многуте програми за вежбање, чучњевите се најдобри вежби за подигнување на задникот и затегнување на нозете. Но, не ги сакаат сите. Можеби се прашувате дали постои алтернатива, некои вежби со кои ќе го постигнете истиот ефект?

За среќа, одговорот на ова прашање е да! Ви донесовме три одлични вежби со чија помош ќе ги зајакнете и подигнете задникот за само две недели, ќе ги затегнете нозете и, уште еден плус, дополнително да ги дефинирате стомачните мускули.

Мост

Легнете на грб, подигнете ги нозете и потпрете ги нозете на ѕидот. Проширете ги рацете покрај вашето тело. Нежно подигнете го долниот и средниот дел на грбот, внимавајќи да не ги поместувате рамената (како на сликата). Останете во таа позиција пет секунди, а потоа вратете се на почетната позиција. Тоа е едно повторување. Направете десет.

„Бришач“

Легнете на грб, потпрете го задникот на theидот и истегнете ги нозете по него. Свртете ги прстите нагоре и ставете ги рацете на стомакот. Полека спуштете ја левата нога настрана, но не до крај. Држете неколку секунди, а потоа вратете се на почетната позиција. Повторете со десната нога. Направете дваесет наизменични повторувања.

Прсти-стапало

Легнете на грб, подигнете ги нозете на theидот и потпрете се на него со потпетиците. Додека ги кревате десното рамо и раката, обидете се да ја допрете левата нога. Врати се на почетната позиција. Сега подигнете го левото рамо и раката и обидете се да ја достигнете десната нога. Направете дваесет наизменични повторувања.