ЌЕ НАПРАВАТ ЧУДА ЗА ВАШИОТ ТЕН! Овие вкусни и СУПЕРМОЌНИ намирници ќе ви помогнат да поцрните и побрзо и поубаво

23 јуни, 2020
Annotation 2020-06-23 181305

Доколку сакате да го забрзате потемнувањето на кожата ова лето, главен сојузник во тоа може да ви биде правилната исхрана!

Кожата најдобро изгледа кога е здрава, но освен со неопходната хигиена и кремите, за неа можете да се грижите и одвнатре, со исхрана чии одредени состојки ќе направат вашата кожа да изгледа поубаво и поздраво да поцрни.

ВИТАМИН А

Морковите го заземаат првото место на листата, со 1200 mg витамин А, кој ја подигнува синтезата на мелатонинот, кој доспева во вашата кожа.  

Постојат и многу други намирници кои ќе направат не само да изгледате потемнето, туку и да ја избегнете сончаницата и да ја задржите температурата на вашето тело константна додека се сончате.

Кожата најдобро изгледа кога е здрава, но освен со неопходната хигиена и кремите, за неа можете да се грижите и одвнатре, со исхрана чии одредени состојки ќе направат вашата кожа да изгледа поубаво и поздраво да поцрни.

БЕТА КАРОТЕН

Црвената салата доаѓа веднаш зад морковот, следена од диљата, целерот, доматот, лубеницата, кајсиите, јагодите и вишните. Сите овие намирници се богати со бета каротен, кој има антиоксидативен ефект и и помага на кожата да произведува меланин.

Бета каротенот може да се пронајде во сите видови овошје и зеленчук кои се со портокалова или црвена боја.

Конзумирањето на свежи или обработени видови овошје и нивното зачинување со маслиново масло помага при апсорпцијата на бета каротенот.

СЕЛЕН И ВИТАМИН Е

Селенот и витаминот Е ја штитат вашата кожа од создавање на брчки, а можат да се пронајдат во јајцата, пченката, доматот, авокадото и белите сирења.

foto: Shutterstock

ОМЕГА-3 МАСНИ КИСЕЛИНИ

Рибата, бадемите и лешниците содржат омега-3 масни киселини, кои се клучни во превенцијата на стареење на кожата.

ВИТАМИН ПП (никотинамид)

Црвеното месо, шкампите, сината риба и џигерот помагаат да ги излечите опекотините од сонцето, бидејќи го содржат овој витамин, додека мешунките и житарките помагаат да ја храните кожата и да ја заштитите од надворешните влијанија.

ИЗБЕГНУВАЊЕ НА ЦИТРУСИТЕ

Запаметете дека треба да ги избегнувате цитруснте овошја, кои содржат витамин Ц кој го одложува вашиот тен.

Избегнувајте ја и храната која содржи многу сол, бидејќи таа предизвикува задршка на водата во организмот.

ПРЕДЛОГ МЕНИ

 Совршената комбинација за топлите летни денови би била:

-Микс од овошје со јогурт со малина за појадок

-Ориз со шафран и тиква (80 грама) и грилувани пиперки за ручек (зачинето со маслинов зејтин)

-Некаков вид сина риба (200 грама) со авокадо и домат за вечера со кајсии како прилог.