Ве мачи НЕСОНИЦА и сте ВОЗНЕМИРЕНИ? Можно е да имате ноќна АНСИОЗНОСТ !!! (ВИДЕО)

19 јуни, 2020
ben-blennerhassett-L7JGC_bgWyU-unsplash-2048x1152

Веруваме дека некогаш ви се случило на крајот на денот да чувствувате вознемиреност и дека кога треба да заспиете и да одморите по напорниот ден зад вас, спиењето едноставно нема да ви го привлече вниманието. Наместо да се чувствувате поспано, сè што ве оптеретувало во текот на денот ви прави вртоглавица – бројните обврски, стресот, деловните предизвици, личните и семејни проблеми и сè што ве чека во текот на следниот ден подеднакво ви виси над главата. Во овој случај, можеме да зборуваме за ноќна вознемиреност – анксиозност.

Анксиозноста и сличните нарушувања се најчестите заболувања на денешницата. Предизвикувачите можат да бидат различни, почнувајќи од различни ментални состојби, па се до стресот, проблемите во меѓучовечките односи, врските … Понекогаш сме свесни за нив, понекогаш не сме. Тие можат да бидат со различен интензитет и честопати најдобриот чекор кон решение е да се консултирате со психотерапевт.

Кога сме вознемирени, се чувствуваме немоќни, не можеме да ги контролираме ситуациите во кои се наоѓаме, склони сме на напади на паника и нема посебен период кога ќе се појават овие манифестации.

Обидете се да утврдите што е можно попрецизно кои се причините за вашата вознемиреност

За да можете да ги рационализирате нештата, а тоа е многу важен чекор кон надминување на предизвикот, а можеби и да не ја преувеличувате причината за вашата вознемиреност, пред сè најважно е да ги откриете причините за ваквото однесување. Без разлика дали станува збор за лоша врска со колегите на работа, незадоволство од различна природа, недостаток на комуникација со партнерот или која било друга ситуација, што во принцип нема да исчезне самостојно,како и вашата вознемиреност. Но, за да пристапите кон решавање на секоја ситуација, прво треба да бидете свесни за тоа.

Бидете физички активни во текот на денот

Ако работевте цел ден, сосема е логично дека на крајот на денот ќе бидете уморни и исцрпени. Сепак, и покрај сè, може да се случи сонот да не ви доаѓа. Ова е често не е од физички замор, туку само ментален замор, кој честопати се комбинира со стресот и напорот, и не е како невообичаената појава на ноќна вознемиреност како последица на тоа.

Физичкиот замор е здрав затоа што нè ослободува од акумулираниот стрес – функционира како филтер. Значи, ако сè уште не сте го сториле тоа, не заборавајте да спортувате или рекреирате според вашиот план за дневни активности.

Имајте вечерна рутина

За да имате здрав сон, важно е да имате и здрава рутина. Би било идеално да одите во кревет пред 11 часот навечер, но и да избегнувате доцни и тешки оброци, а особено кафе и енергетски пијалоци во доцните часови, затоа што тоа само ќе има дополнителен негативен ефект врз вашето чувство на вознемиреност.

Вежби за дишење

За да се ослободиме од чувството на вознемиреност и полесно да заспиеме, вежбите за дишење сигурно можат да ни помогнат, а тоа е преку воспоставување на правилен ритам со длабоко вдишување, а потоа издишување. Всушност, постои цел механизам за тоа како најдобро да дишете за полесно да заспиете, за што можете да дознаете повеќе во видеото што следи.

Не двоумете се да побарате стручна помош

На крајот на краиштата, ако сè уште се чувствувате лошо и имате чувство дека вознемиреноста само се продлабочува, најпаметното нешто што можете да го направите е да побарате стручна помош.

Одењето кај психолог, психијатар или терапевт не е срамно, а грижата за менталнта состојба треба да биде исто толку важно како и грижата за физичката состојба. Најлошото нешто што можете да направите е да ги игнорирате јасните знаци дека имате проблем, со надеж дека ќе замине самостојно. А тоа нема да се случи.