ВИСТИНАТА ЗА ГРЕЈПФРУТ ДИЕТАТА: Симнува ДУРИ ШЕСТ килограми за две недели, еве ги искуствата на оние кои ја пробале!

12 октомври, 2020
grejpfrut-dijeta

Дали грејпфрутот е „виновен“ за слабеењето или нешто друго?

Првата верзија на грејпфрут диетата е создадена уште во 1930 година, но со текот на времето постојано се подобрувала.

Денес се смета за една од најефикасните брзи диети, слабеењето трае само 14 дена, при што гарантира губење на дури шест килограми.

Докажано е дека диетата со грејпфрут ефикасно губи тежина, но што е поентата? Грејпфрут мора да јадете после секој оброк, тоа ќе го забрза согорувањето на калориите, но и постојните масни наслаги. Јадете половина грејпфрут после секој оброк, а за појадок секогаш јадете исто, јајца богати со протеини.

Истражувањето спроведено на волонтери 12 дена значеше дека секој оброк од нивното вообичаено мени, кое не беше диетално, беше збогатено со половина од ова овошје. Физичката активност беше умерена, па ништо повеќе од редовно одење. На крајот на студијата, секоја личност изгубила во просек помеѓу килограм и пол до два. Така, беше заклучено дека грејпфрутот ги потиснува апетитите, ги блокира ензимите кои се одговорни за таложење на маснотии, а истовремено го забрзува согорувањето на мастите.

Не јадете вечера доцна, кога спиеме телото согорува многу малку калории. Последниот оброк во текот на денот треба да биде најмалку два часа пред спиење, така што телото „успева“ да ги согори проголтаните калории.

Пример за мени

Појадок: Две варени јајца, кафе или чај, грејпфрут или чаша свежо исцеден сок од грејпфрут

Ужина:  секогаш кога чувствувате глад, пијте сок од домати или 250 милилитри млеко со малку маснотии

Ручек: Месо – варено говедско, пилешко или мисирка, можеби дури и посно парче свинско месо, потоа доматна салата, грејпфрут или чаша свежо исцеден сок од грејпфрут

Вечера: Печена или парена риба, салата од домати и зелена салата, грејпфрут или чаша свежо исцеден сок од грејпфрут

Какви се искуствата?

Поделени, како и со секоја друга диета – внесот на калории е прилично ограничен, па може да се чувствувате слаби и исцрпени. Некои верзии на оваа диета вклучуваат само 800 калории на ден, што не е доволно ако сте просечно градени и водите активен живот.

Ако чувствувате дека не добивате доволно енергија, размислете дали оваа диета е за вас и дали најважниот фактор во неа е самиот грејпфрут или фактот дека јадете помалку од порано!