ВНИМАВАЈТЕ! Вака не трујат во маркетите: Овие намирници НИКАКО не ги купувајте!

25 октомври, 2020
278401_zoran-mircetic-public-zoran-mircetic_ls


Иако многумина не обрнуваат премногу внимание на напишаното на етикетите за храна што ги купуваат, предметите во продавниците не се толку нови колку што изгледаат. Ова се намирниците што треба да ги избегнувате, а еве и објаснување:

Паштети

Паштетите спаѓаат во групата производи со најлош квалитет. За паштетите најмногу се користи месо од најлоша категорија, бидејќи е најевтино. Околу 50 проценти од паштетата е сè што не е месо: вода, маснотии, кожи, остатоци, изолати, скроб, сол, зачини … Тие содржат голема количина сол, што не се чувствува толку многу во вкусот, бидејќи се додава декстроза за да се прикрие вкусот на соленост . Посебна категорија вклучува таканаречена вегетаријанска паштета од соја, печурки, домати. Тие се полни со растителни масла и процентот на маснотии е често поголем од обичните.

Маргарин

Маргаринот е хидрогенизирано растително масло, најчесто сончоглед или пченка. Процесот на хидрогенација вклучува претворање на маснотиите во течна во цврста, а витамините А, Д и Е мора да се додадат во маргаринот со закон за да се направи составот што е можно сличен на путерот. Во процесот на производство на маргарин се формираат транс масти и намалување на добрата HDL. Потрошувачката на маргарин е поврзана со поголем ризик од кардиоваскуларни заболувања.

Majonez kao jedan od priloga uz meso


Мајонез

Околу 75% од мајонезот е сончогледово масло. 100 грама мајонез имаат повеќе калории од 100 грама сланина, со услов да најдете протеини и значителни количини витамини во сланината. Лесните мајонези имаат помалку маснотии, но сепак немаат хранлива вредност. Мајонезот со маслиново масло има до 15 проценти маслиново масло, а остатокот е сончогледово или пченкарно масло.

Преработено сирење

Преработеното сирење содржи околу 50 проценти сирење, а останатото е вода, протеини, маснотии, разни адитиви и сол, што во преработеното сирење е околу двојно повеќе отколку во обичното сирење.Процесот на топење ги убива сите пробиотици и други бактерии кои имаат позитивен ефект до нашиот дигестивен тракт. На кратко, преработеното сирење е далеку покалорично од обичното.