ЗАПРЕТЕ ГИ НЕПРИЈАТНО ОПСЕСИВНИТЕ МИСЛИ: Руминацијата може да води кон депресија, стопрете ја со овие 3 совети!

15 август, 2020
zaustavite_neprijatne_opsesivne_misli_ruminacija_moze_da_vodi_u_depresiju_prekinite_je_uz_ova_3_saveta_406328767

Сосема е нормално да се има промена во расположението од време на време.

Сепак, депресивното расположение е нешто повеќе од тоа и неговиот развој вклучува неколку фактори.

Главниот фактор во развојот на депресијата е негативен начин на размислување, што доведува до ниско расположение, чувство на безвредност, вина, грижа, страв и намален капацитет за емоционална реакција.

Ова расположение понатаму води кон злобен круг на депресија; негативните емоции го зголемуваат производството на хормони на стрес, изразениот стрес го ослабнува имунолошкиот систем, што доведува до лошо здравје, но влијае и на можноста да се размислува трезвено.

Руминацијата е постојана окупација и одржување на негативни мисли во нашата свест, што исто така влијае на одржување на депресија. Затоа, важен чекор во намалувањето на депресивното расположение е да се запре руминацијата.

Како да престанеме со руминацијата?

(1) Првиот чекор во стопирањето на процесот на руминација е свеста дека започнала.

Обично, кога почнуваат да следуваат негативни мисли, сè повеќе луѓе влегуваат во тој вртлог без притоа да бидат свесни за тоа, следуваат негативни емоции и така натаму во круг.

Она што е важно е да си кажете на себе, „Повторно руминирам“, за да стигнеме до нашата свест.

(2) Кога ќе сфатиме дека започна руминирањето, ќе престанеме едноставно, велејќи сѝ на себе си СТОП.

Ова треба да се каже гласно и со ист интензитет како кога викате.

Сепак, бидејќи е невозможно да се изведе ова во социјално опкружување, тогаш треба да се каже во себе или „да се извика во себе“.

Кога негативните мисли почнуваат да се враќаат и повторуваат како на „расипана плоча“, бидете упорни и прекинете ги секој пат.

(3) Она што може да биде замена за вербализацијата на предупредувањето СТОП е неговиот визуелен или звучен дисплеј.

На пример, секој пат кога ќе започнат негативните мисли, замислете знак во сообраќај, во форма на октагон, црвен што се појавува кога ќе почнете да размислувате на негативен начин.

Тоа ќе биде недвосмислено предупредување дека треба да престанете!

Исто така, можете да запрете негативен порој на мислите со создавање силен, непријатен звук кога ќе се појават.

На пример, ќе плеснете со рацете тврдо, но блиску до ушниот канал – да го направите ефектот посилен и повпечатлив и со тоа полесно да се меморира.

Ова ќе го направите дома кога имате несакани мисли, а потоа во социјални ситуации ќе го запомните тој звучен сигнал во умот како знак да го запрете руминираниот ланец.

Најдобрите ефекти од оваа психотерапевтска техника се постигнуваат со вежбање. Исто како што треба да научите нова физичка вежба повторувајќи ја, така и за оваа ментална вежба е потребно време, но ефектите се исплатливи.