10 златни совети за добар сон во бременоста

10 август, 2020
bremenost

Да, спиењето и наоѓањето на најдобрата положба за спиење може да биде голема тешкотија во бременоста. Сепак, важно е да спиете добро – и за себе и за вашето бебе.

Затоа ги истакнуваме советите што ќе ви помогнат да спиете удобно и пријатно во текот на ноќта.

1. Избегнувајте стресни ситуации во текот на денот.

2. Психофизичка подготовка на бремени жени и учење како да се опуштите ќе ви значи многу.

3. Ако ве мачат киселини, избегнувајте повеќе обилни оброци пред спиење.

4. Обидете се да јадете помали и почести оброци во текот на денот. Нека вашата исхрана биде богата со овошје и зеленчук и избегнувајте кафе и газирани пијалоци, бидејќи кофеинот ќе го спречи спиењето.

5. Не легнувате во кревет веднаш после јадење.

6. Читајте или гледајте филм пред спиење.

7. Направете си купка, но не премногу жешка, и сигурно после тоа ќе заспиете подобро.

8. Постојат специјални издолжени перници кои можат да ви помогнат, особено на крајот на бременоста кога стомакот почнува да расте повеќе.

9. Ако имате грчеви среде ноќ, одлична е идејата да легнете со нозете кренати пред спиење.

10. Изберете памучни постелнини, удобни пижами за спиење и исклучете ја светлината. Не користете го телефонот непосредно пред спиење.