Како да ја менаџирате анксиозноста од коронавирус?

22 јули, 2020
чита

Никој не го сака социјалното дистанциање, но тоа е неопходно за да се намали ширењето на коронавирусот и на тој начин ние го штитиме нашето здравје. Тоа на моменти може да ви предизвика лутина, бес и анксиозност. Иако немате контрола врз моменталната состојба во светот, вие имате контрола над вашите чувства и вие можете да одберете како ќе управувате со нив.

Внесете поголеми граници во врската, направете лабав распоред на задачи, а за да се справите со анксиозноста, може да ви помогнат и готвењето, како и читањето книги.

Секој е погоден на различен начин.

Освен готвење и читање, во борбата против анксиозноста може да ви помогне и медитацијата, која е корисно да ја практикувате по 5 минути секојдневно.

Медитацијата смирува, но за да не се чувствувате отцепено, неповрзано, можете да користите FaceTime и да останете во контакт со семејството, пријателите и сите оние кои ги сакате.

Водете дневник. На тој начин, на едно место ќе ги сместите илјадниците мисли и емоции кои ви доаѓаат. Пишувањето помага тие да се ослободат, наместо да ве мачат по цели денови.

Вежбајте! Барем по 10 минути дневно. Вежбите не мора да бидат екстремни, било каква физичка активност помага да се исчисти умот и да се ослободи насобраната негативна енергија.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi