Кога и телото и умот ќе кажат доволно е: Овие знаци покажуваат дека ви треба ВРЕМЕ само за СЕБЕ

9 август, 2020
Annotation 2020-08-08 144006

Дајте си шанса да бидете подобро и да бидете подобри

Има денови кога едноставно сфаќате дека сè ви е прелку глава.

Очигледно, сè е во ред, но едноставно имате чувство дека повеќе не можете – ни луѓе, ни звуци, ни обврски, ни работа…

Сè ве вознемирува, сè ве мачи, а она што го сакавте и во што уживавте сега е одбивно.

Прегорени сте, сè ве фати, особено ако припаѓате на типот на луѓе кои туркаат многу работи под тепих, додавајќи сè повеќе обврски себе.

Сепак, постојат некои знаци кои јасно укажуваат дека е време за пауза, за себе, поправка и нов почеток.

И тоа е потполно во ред.

Читајќи ги сигналите кои ви ги праќаат умот и телото, си давате можност да бидете подобро и да бидете подобри.

Ништо повеќе не звучи интересно

Без разлика дали зборуваме за работа или хоби, веројатно некогаш сте се нашле во ситуација кога ви е здодевно и одолговлекувате со проекти за кои инаку би се радувале.

„Едноставно не можам да се натерам да работам“, е најчестата реченица што ја изговараме.

Тоа е знак дека треба да се оддалечите од сè, да се посветите на себе и да пронајдете нова инспирација.

За да бидете креативни и полни со ентузијазам, понекогаш е потребно да се „храните“ духовно, односно да направите нешто друго што повеќе ви одговара во тој момент, без разлика дали тоа значи читање книга, шетање или нешто сосема друго.

Глад иако скоро јадевте

Ако сте емотивен јадач, можеби е знак дека треба да забавите и да ги контролирате емоциите на поинаков начин.

Ако грабате грицки или посегнувате по чинијата а всушност не сте гладни, можеби имате проблем со прејадување.

Понекогаш ќе ви помогне топла бања или патување во природа, прошетка или разговор со драга личност, ако воопшто сакате да разговарате.

Дозволете си да застанете и да се запрашате дали сте навистина гладни или сакате да јадете затоа што чувствувате вознемиреност.

Премалите работи се претешки

Повеќето луѓе „мултитаскаат“, односно прават повеќе од една работа истовремено.

Сепак, ова може да доведе до фактот дека малите работи можат да ве исфрлат од рамнотежа, и дека поради спореден проблем, скоро доживувате нервен слом.

Најважно, според експертите, е да се запрашате дали навистина е крајот на светот и како всушност може да се реши ситуацијата, со што е можно помалку стрес и паника.

Побарајте помош во извршувањето на вашите должности.

Не мора да правите сè веднаш – сега или никогаш.

„Пукате“ по оние што ги сакате

Честопати се смета дека оние што ги сакаме најмногу помалку ги штедиме од луѓето кои не се ништо во нашите животи.

Ние сме фини, внимателни и имаме повеќе трпеливост со странците, но затоа не толерираме многу работи од семејството и пријателите.

Ако сте фрустрирани од секојдневните ситуации кои предизвикуваат „пукање“ кај најблиските, можеби е време да земете длабок здив и да поставите приоритети.

Сакате да се скриете во тоалетот, плакарот или каде било, каде што не можат да ве најдат

Оние кои го гледале филмот „Сексот и градот“ можеби се сеќаваат на ситуацијата кога Шарлот, откако доживеа нервен слом, сакајќи да биде совршена мајка, сопруга и домаќинка, се обиде да се скрие во оставата, за никој да не ја види дека плаче.

Тоа е тој момент што не се случува само во филмовите, кога треба да се извлечеме, барем на 15 минути.

Тишината, изолацијата од сè и од сите, понекогаш е клучна во менталното здравје.

Во такви моменти, ние всушност успеваме да се вратиме на „фабричките поставки“, односно да го видиме моментот кој бил клучен и не довел до ситуација кога едноставно не можеме да продолжиме.

Затоа е клучно да се слушаат телото и пораките што умот ни ги испраќа. Знаците се секогаш таму. И не е срамно да побарате помош.

Ние не сме семоќни и не може сè да зависи од нас.

Важно е да се одморите и да гледате на работите реално, да ги наполните батериите и да направите работи за себе, а не само за другите.

Тоа не не прави ниту себични ниту егоисти. Тоа нè прави суштества од месо и крв.

Секогаш е подобро, ако сметате дека не можете сами да се справите со проблемите, да се обратите до експерти.

Земете длабок здив и, чекор по чекор, тргнете на патот кон сопственото заздравување.