Најдобри вежби за грб: Правете ги само 5 минути на ден, отстранете ја болката засекогаш! (ВИДЕО)

18 јуни, 2020
фдр

Ако болката во грбот, особено во долниот дел е добро позната, овие вежби се создадени токму за вас.

Тие можат да ви го нарушат квалитетот на живот и да ве успорат во вашите секојдневни активности. Во случај на овие болки, не прибегнувајте кон лекови. Наидовме на поедноставно и побезбедно решение за овој проблем. Ние ви носиме 10 ефективни и едноставни вежби кои се прават 3 пати на ден.

По 2 недели, болката треба да олесни, и ако продолжите да ги извршувате вежбите, таа ќе исчезне засекогаш.

Вежба 1

Седнете на подот и истегнете ги нозете. Чувајте го растојанието помеѓу нозете од 5 до 10 см. Ставете ќебе или крпа под колена и перница на нозете. Свиткајте го горниот дел од телото кон нозете колку што можете повеќе. Останете во оваа позиција 5 минути. Ова ќе ги релаксира мускулите и ќе ја отстрани болката.

Вежба 2

Легнете на грб, истегнете го целото тело и ставете крпа или ќебе под долниот дел на грбот. Останете во таа позиција 5 минути. Ќе почувствувате дека целото тело се протега и болката станува се поинтензивна.

Вежба 3

Седнете на подот и истегнете ги нозете, додека горниот дел од телото е исправен. Проширете ги рацете и обидете се да ги допрете прстите. Само одете до границата на болката. Ако не можете да ги достигнете прстите со рацете, не го присилувајте вашето тело. Не треба да чувствувате непријатност при вршење на оваа вежба.

Вежба 4

Сите делови од телото се поврзани на некој начин. Постојат одредени точки на телото, притискајќи што ја елиминираат болката. Точката што ја отстранува болката во долниот дел на грбот е зад коленото. Притиснете ги лесно со прстите 2 до 3 минути секој ден и многу брзо ќе почувствувате олеснување.

Вежба 5

Потребна ви е тениска топка за оваа вежба, и ќе ја поставите под задникот. Во горниот дел на задникот, има збир на нерви кои предизвикуваат голема болка, а со релаксирање, целата непријатност исчезнува.

Во овој случај, тениската топка ќе ја замени масажата.

Во видеото, видете други начини како да се ослободите од оваа непријатна болка: