Научете како дома да се ослободите од болките во грбот и вратот

24 април, 2020
Naslovna

Болката во грбот е проблем со кој се соочуваат многу луѓе, без оглед на возраста.

Поради сегашната состојба, многумина работат од дома, претежно под импровизирани услови за работа на масата во кујната. Ова е причината зошто многу луѓе доживуваат болка во грбот и вратот, како резултат на неправилно седење и недостаток на движење.

И покрај тоа што моментално сте затворени во дом или канцеларија, тоа не мора да значи дека треба да го поминете целото време на седење. Станете на секој час и прошетајте неколку минути. Покрај тоа, би било добра идеја да изведувате вежби за истегнување на грбот секој ден. Важно е внимателно да го истегнете грбот и да бидете особено внимателни доколку имате повреди или здравствени проблеми.

Вежби за истегнување на грбот

Подготвивме вежби за вас кои можете да ги правите еднаш или двапати на ден, но внимавајте на сопствените ограничувања и фитнесот. Слушајте го вашето тело и направете го она што најдобро ви одговара.

Повлекувајќи ги колената до градите

Оваа вежба е одличен начин да го истегнете долниот дел на грбот, и тоа е многу лесно да се направи. Легнете на подот со нозете испружени, а потоа со едната рака фатете ја едната нога свиткана на коленото и повлечете ја кон градите. Останете така барем една минута. Повторете ја постапката со другата нога.

Подигање на карлицата

Втората вежба, покрај тоа што делува на грб, ги зајакнува и мускулите на абдоменот. Легнете на подот со колена свиткани и можете да ги поставите рацете како потпора под главата или да ги држите со телото. Подигнете ја карлицата, држете неколку секунди, а потоа опуштете се. Повторете ја вежбата 10 пати.

Подигнување на горниот дел од телото

Оваа вежба е одлична за истегнување на целиот рбет. Легнете на стомакот со нозете малку раширени, рацете свиткани на лактите, држејќи ги дланките на подот во рамна линија со рамената. Полека подигнете го горниот дел од телото, потпирајќи ги рацете, осигурувајќи се дека карлицата е прицврстена за подот. Држете ја оваа позиција најмалку една минута. Иако вежбите за истегнување на ‘рбетот можат да помогнат во намалувањето на притисокот врз тој дел од телото, кога ќе се појави болка, единствено што сакате е да помине што е можно побрзо. И, треба да реагирате брзо, а не да чекате да се влошат болката и да трае премногу долго, бидејќи постои можност за развој на хронични проблеми. Затоа, како дел од домашна аптека, добра е идејата да се има фластер лепенки против болки како што е Итами, првиот лек без рецепт што делува токму таму каде што боли.

Исклучително е лесен за употреба, треба да се нанесе директно на кожата на болно место, и трае до 12 часа и не остава траги на облеката.