Новата мантра во диетите е: јадете маснотии за да изгубите маснотии!

21 април, 2020
Young Woman Measuring Waist

Вистината е: на нашето тело му треба маснотија за да изгубат тежина, а сите органи функционираат правилно. Сепак, само избраните масти и масла можат да помогнат да се смири гладот, да се забрза метаболизмот и итно да се испорачуваат хранливи материи на сите делови од телото. Но, не сите масти се исти: некои се целосно лоши (како транс-маснотии во маргарин), додека некои масти не можат да се класифицираат како добри или лоши (на пример, масло од репка или екстра девственото масло).

За да се отстрани превезот од тајните на мастите и да ве испрати на патот кон губење на тежината брзо и ефикасно, Давид Зинченко напиша книга наречена „Зелена диета на нула стомак“ во која ги рангираше маслата со највисок квалитет: омега-3 масни киселини, мононезаситени масти и лауринска киселина ( тие се класифицирани како добри), со средно квалитетни: омега-6 киселини и заситени масти (класифицирани како не толку добри) и нула транс масти (избегнувајте ги по секоја цена).

Ослободете се од вишокот маснотии со вашата диета: До рамен стомак за 14 дена

7. Кокосово масло

Се добива од средината на свеж кокос и ова тропско масло е одличен извор на заситени масти со среден ланец, лауринска киселина. Ова масло се претвора во енергија отколку во маснотии. Ако изберете кокосово масло наместо нездрави масти – маснотии или маргарин, ќе имате помалку несакани наслаги на вашето тело. Користете го за печење и пржење, па: колачи, колачи… Исто така е одлично за правење диетални пијалоци во исхраната.

6. Масло од кикирики

Ова масло е богато со моно незаситени масти наречени олеински киселини (ОЕА) кои го намалуваат апетитот и го забрзуваат губењето на тежината. Исто така, истражувачите од Универзитетот во Калифорнија дошле до заклучок дека тоа ја поткрепува меморијата.

5. Масло од авокадо

Ова масло се добива од сушено и пресувано авокадо и е исклучително здраво за срцето заради моно-незаситените масти кои имаат позитивен ефект врз холестеролот и намалувањето на апетитот. Исто така, содржи витамини Б и Е и калиум. Користете го во салати. Ова масло има вкус како самото авокадо. Посипете леб или брускети, риба или домашна пица со ова масло.

4. Маслоново масло

Ова екстра девственото масло го зголемува нивото на серотонин во крвта, хормон што предизвикува ситост. Исто така, тоа е богато со полифенол, антиоксиданти и помага во борбата против многу болести, како што се карцином, остеопороза и мозочни заболувања.

3. Масло од орев

Истражувачите од Пенсилванија кои го проучувале ова масло дошле до заклучок дека исхраната богата со ореви, како и секојдневната употреба на ова масло, помага да се издржат подобро стресни ситуации и го одржува крвниот притисок на нормално ниво. Тој е богат со поли незаситени масни киселини, го стимулира согорувањето на калориите и ги складира потребните калории (оние што ги користиме за основни дејства: движење). Оревите содржат најголем процент на омега три киселини од сите други ореви.

2. Масло од репка

Ова масло се добива од семето на растението кое припаѓа на семејството брокула, и е најблизу до идеалното масло. Односот на омега 6 и омега 3 киселини е 5: 1. Според студијата објавена во списанието „Експериментална биологија и медицина“, консумирањето на ова масло им помогна на луѓето со карцином, артритис и астма. Исто така, богато е со алфа-линолеинска киселина, која помага во одржување на телесната тежина.

1.Масло од ленено семе

Тоа е богато со алфа-линолеинска киселина (АЛА), како и омега-три масни киселини кои помагаат во одржување на телесната тежина, помагаат при срцеви заболувања, влијаат на подобра крвна слика  и го намалува воспалението. Во исто време, добро е да се користи за пациенти со синдром на карпален тунел. Користете го во салати или на местото на маслиново масло или мајонез за да направите сос од песто, салата од туна и други сосови.