Обезбедете квалитетен сон во само 5 чекори: Детоксикација на вашата спална соба

30 јули, 2020
Devojka-spava-4

Тргнете се од екранот
Првиот и најважниот чекор во детоксикација на спалната соба е да го тргнете екранот од таму.
Гледањето на Нетфликс во кревет, пребарувањето на Инстаграм или одговарање на е-пошта пред да одите на спиење е рецепт за катастрофа, кога е во прашање спиењето.

Подобрете го вашиот кревет
Ако сериозно размислувате за детоксикација на вашата спална соба, треба да го надоградите креветот.
Кога станува збор за рамки за кревети, размислете за оние што се направени од оддржливи материјали, како што се рециклираниот челик и без испарливи органски состави, кои би можеле негативно да влијаат на квалитетот на воздухот во вашата просторија.


Купете будилник
Ако не сакате да се потпрете на вашиот телефон при станувањето наутро, веројатно ќе мора да инвестирате во некој вид на аларм.
Се сеќавате на будилникот? Оние малечки уреди што зуеја и шушкаа уште од утрото, можеби би можеле да ве разбудат полесно. Повеќето се целосно исчезнати со доаѓањето на паметните телефони, кои често доаѓаат со опција за аларм.

Променете ја постелнината
Мора да ја менувате постелнината често, бидејќи ова во голема мерка влијае на квалитетот на одмор што можете да го добиете.
Како општо правило, треба да спиете на постелнини со природни влакна, бидејќи тоа помага во регулирање на температурата на спиењето, со поттикнувајќи го протокот на воздух околу телото.


Исчистете го целиот неред
Конечно, ниту еден детокс не е комплетен без да се отстрани нередот.
Најдобар начин да го направите ова е да се ослободите од целиот неред, особено околу вашиот кревет. Исчистете го нередот на масичката и чувајте ги само основните работи таму, како што се будилникот, можеби чаша вода или книги.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris