11 јули, 2020

Редовното пливање може да биде добар начин за зајакнување на белите дробови. Всушност, истражувањето ни кажува дека пливањето функционира подобро од јогата кога станува збор за подобрување на функцијата на белите дробови.

 Пливањето е исто така совршен вид вежба за оние кои имаат болки во зглобовите. Редовното пливање може да помогне во намалување на ризикот од влошување на артритисот.

Ако сте некој кој страда од хронична болка во грбот, како што е ишијас, пливањето исто така може да помогне.

Пливањето три пати неделно може да биде фантастичен начин да согорите дополнителни калории, но истовремено да ги зајакнете мускулите. За 30 минути пливање, можете да согорите 500 калории, што всушност е двојно повеќе отколку што би изгориле доколку шетате, што го прави совршена вежба.

Покрај тоа, пливањето го забавува вашиот процес на стареење. Пливањето, исто така, прави чуда за вашиот ум и сон. Претходните научни истражувања утврдија дека пливањето е една од клучните вежби што помага во борбата против несоницата.

Остави коментар

Почетна // Life Story // Пливањето против депресија и несоница
Горе