Постојат 2 вида масни клетки, кои можат да ве направи тенки: Еве како да го стимулирате нивното производство!

13 април, 2020
Naslovna

Во организмот има два вида масни клетки – бела и кафеава маст.

Белите масти ја чуваат енергијата во форма на триглицериди, имаат некои заштитни функции и помагаат во заштитата од инфекции. Главно се чува околу половината и колковите.
Од друга страна, има кафени масти, кои се помали, а кои преку регулирање на топлината произведуваат пет пати поголема енергија од белите масти. Кафеавите масни клетки се чуваат околу карлицата и над бубрезите.  

Зошто кафеавите масни клетки се добри?  

Доколку сакате да бидете здрави, многу е важно да ја намалите количината на висцерална и поткожна маст и, од друга страна, да ја зголемите количината на кафеава маст.
Физичката активност е многу важна за зголемување на количеството на кафеавите масни клетки. Дури и едноставни утрински вежби се пресметуваат.  

Покрај послабо тело, кога преовладуваат кафени масни клетки, тоа исто така резултира во заштита од метаболички заболувања, вклучувајќи дијабетес тип 2, како и кардиоваскуларни заболувања и мозочен удар.   Покрај тоа што придонесуваат за слабеење, кафеавите масни клетки имаат и други позитивни ефекти врз метаболизмот. Некои од најважните се спречување на отпорност на инсулин и нетолеранција на гликоза, што дополнително може да спречи дебелина, дијабетес и васкуларни заболувања.  

Како да изгубите тежина со претворање на белите масти во кафеава?  

Со текот на годините со вишок тежина, количината на кафени клетки во телото се топи, па затоа е важно прво да се стимулира нивното повторно производство. Најдобрите начини да го направите ова се преку вежбање, намалување на внесот на калории и внесување на одредена храна во вашата диета, што поттикнува производство на кафеави масни клетки.

Постои и редовен сон – важно е да одите во кревет пред 11 часот.

Не ја затоплувајте премногу просторијата каде што спиете

Ладното ги иритира терморецепторите на кожата и го активира транспортот на адреналин и норепинефрин во кафените клетки. Најдобро е да спиете во просторија каде што температурата не надминува 19 или 20 степени.

Храна што го стимулира производството на кафеави масни клетки

Јаболка, рузмарин, мајчина душица.

Тие содржат сулфурна киселина, која ја стимулира синтезата на иризин и го активира симпатичкиот нервен систем, со кој се регулира дишењето, варењето и циркулацијата. Резултатот е зголемен број на кафени клетки, забавување на одржување и градење на мускулите.

Зелен чај и црвен пипер. Тие ги активираат кафеавите маснотии и ја намалуваат телесната тежина.

Лук. Ја зголемува количината на кафеава маст и ја подобрува работата на срцето.

Куркума. Го стимулира производството на енергија и клеточна митохондрија.

Море и алги. Без многу железо, пронајдено во овие намирници, кафеавите масти не можат да се произведуваат во доволни количини, и на тој начин тие ја нарушуваат функцијата на тироидната жлезда.