Витаминот Д го зголемува имунитетот до максимум: Го има најмногу во овие намирници!

20 април, 2020
d vitamin

Витаминот Д го зголемува имунитетот до максимум: Го има најмногу во овие намирници!

Поради својата важност, тој е вклучен во списокот на основни лекови на Светската здравствена организација. Најголемиот извор на витамин Д од сонцето е сонцето, но бидејќи пандемијата предизвика да поминеме многу време во куќата, потребно е да го обезбедиме на друг начин.

Тој е одговорен за силен имунитет и способноста на телото да се справи со сите вируси кои го напаѓаат. Се бори со депресија, вознемиреност и лошо расположение. Исто така, таа е одговорна за здравјето на коските и се препорачува за лица со дијабетес тип 2.

Најбогатиот извор е рибата како што се туна, сијамацка, скуша, треска, харинга, лосос, но сите други морски плодови се одличен избор во овој период.

Витаминот Д е растворлив единствено во масна средина, што значи дека јадењето повеќе масна храна е важно за апсорпција на овој витамин. За да го извлечеме најдоброто од тоа, треба да го комбинираме и со магнезиум и со калциум.

Колку витамин Д ни треба во просек?

Препорачаната дневна доза на витамин Д е:

на возраст од 1 до 70 – 600 IU на ден

над 70 години – 800 IU на ден

Покрај рибите, овие храна ја содржат во изобилство:

Печурки

Козјо сирење

Сок од портокал

Јогурт со целосен маснотии

Цело млеко

Cитарки

Жолчки

Туна