Тајната за познатиот бакнеж: Лепа Брена се бакнуваше со него, податоци кои се малку познати

8 јануари, 2021
maxresdefault

Главниот виновник за снимањето на филмот „Ајде да се волимо“ е Радослав Рака Ѓокиќ, менаџерот на Лепа Брена и „Слаткиот грев“. Имено, со месеци се водат преговори околу тоа Брена да издаде нов албум за производство на грамофон плочи на Телевизија Белград.

Од 1982 до 1987 година, Брена издаде дури осум плочи за споменатата куќа и донесе одлука да започне со објавување за „Дискотон“, тогаш лут ривал на ПГП. Договорот е потпишан, се подготвува деветтиот албум, кој подоцна ќе се вика „Ајде да водиме љубов“. Тогаш Брена започна да соработува со Марина Туцаковиќ и Александар Радуловиќ Фут за прв пат, а продуценти и соработници на албумот се Корнелије Ковач и Мироjуб Аранѓеловиќ Кемис, како и Рака Џокиќ. Многумина веруваат дека овој и следните два албума се клучни во кариерата на Брена, која постои на сцената веќе четириесет години, и дека нејзините песни како што се: „Гулаби“, „Солзи бришат сè“, „Еве, зима доаѓа“, „Сонувам“ и многу други, донесоа голем успех.

Интересен момент е тоа што русокосата пејачка која во тоа време ја пустошеше Југославија и имаше голем број концерти, имаше филмско и телевизиско искуство. Пред филмот во кој ја игра главната улога, Брена имаше епизодни улоги во продукциите „Тесна кожа“, „Без проблем“, „Камионџиите возат повторно“.


Рака имал желба да го собере најдобриот тим што би работел на овој проект и затоа го покани сценаристот Јован Марковиќ, кој во тоа време имаше достигнувања како филмови од „Династијата на Жика“, „Здраво инспектори“ и многу други. Режисер на оваа трилогија беше Александар Ѓорѓевиќ, кој ги сними најгледаните филмови во тоа време во Југославија. Менаџерот на Брена се водеше од фактот дека тој не сакаше премногу да го менува она што „Слаткиот грев“ го правеше секој ден за време на неговите турнеи и концерти, но сакаше да и ја пренесе на публиката автентичноста на овој бенд

Снимањето започна по неколкумесечна подготовка, а она што новинарите известуваа во тие денови е дека сè поминало во најдобар ред. Снимен е на бројни локации, од Африка, Дубровник, Дурмитор, Ада Бојана, Мостар, Ужице, Белград, Будва, Лопуд, Корчула, Загреб, Софија, Мадрид, Лондон, Истанбул и сè до Мајами. На ред беа проекциите на кино, а реакциите не беа оние што сите ги очекуваа. Салите беа полни со дупки, а гледачите кои се спротивставија коментираа дека е подобро Брена да се држи до микрофонот. Таа беше секс симбол за младите, додека критичарите од светот на кинематографијата беа поделени. За многумина беше невообичаено Брена да пее во костим за капење и со врзани синџири, како што тоа го правеше во песната „Робиња“. Додека критичарите пишуваа бројни критики, Брена реши да излезе во јавноста и за прв пат дотогаш да одговори на сите што ја критикуваа, но и на другата страна, нејзините приврзаници.

  • Ќе морам добро да размислам пред нов филмски проект. Во Југославија не се исплати да се снимаат филмови од повеќе причини, а основната е вистинската гужва што владее во видео продукцијата. Кога го снимив мојот прв филм, сите рекоа дека тоа е претерување и колку би било добро да остане да пее. Сите четири филма што ги снимив досега беа апсолутни рекордери по бројот на гледачи. „Ајде да водиме љубов“, вториот дел, беше продаден на видео касети во 80.000 примероци. Мојот нов филм, чија премиера беше во ноември, може да се изнајми во видео клубови по првата проекција на филмот. Видео пиратите снимија лента на проекцијата на филмот. Тие изнајмуваат лоши копии. Тоа е музички филм, кој го губи она што е најубаво заради лошиот квалитет на звукот на пиратските ленти. И тој филм во кино салите делува како празник за очите и ушите. Дваесет илјади луѓе го видоа во Зеница, а во салата немаше греење во текот на зимата, беше практично студено – рече Брена по тој повод. Сакајќи да ја брани најголемата југословенска sвезда на сите времиња, еден филмски критичар рече:
  • Американците, кои го измислија шоу-бизнисот, имаат свои икони, Естер Вилијамс, Мерилин Монро, Мадона. Имавме Брена која беше по малку од секоја. Во зависност од пригодата, таа е исто така нешто како девојка од Бонд, ангел на Чарли, Модести Блејз и, воопшто, секој женски лик што оставил трага во популарната култура. Кој не верува во тоа, нека погледне во „Ајде да водиме љубов“, и тој ќе ја види Брена како скока во морето, ги тепа лошите момци, и во најженствените тоалети што може да се замисли пее и игра, оставајќи ги сите околу себе без здив – еднаш рече тој за тогашните медиуми, еден од филмските критичари кој беше актуелен.

Во третото продолжение на споменатиот филм, Брена се бакнува во хеликоптер со Драган Бјелоглиќ, додека во тој момент се забавува во реалниот живот со сегашниот сопруг Бобан Живојиновиќ, со кого се омажи една година подоцна.

  • Станко Црнобрња ми рече дека морам да го бакнам Бјела, кој ми беше секогаш пријатен и сладок. Го бакнав во образ, а потоа директорот ми рече сериозно да го бакнам. Му реков дека не сум актерка, на што тој ми рече дека ако не го сторам тоа, нема да има ништо од таа сцена – се сети еднаш Брена.