Есенски намирници кои го зајакнуваат имунитетот

26 октомври, 2021
bc56ee68998030ff356995b7665b554a76afdda5

Есенската храна е богата со антиоксиданси, кои се многу корисни во борбата против разни болести, бидејќи ја спречуваат оксидацијата на клетките. Доколку сакате да го зајакнете имунитетот, вклучете ги овие намирници во вашата исхрана.

 

  1. Коски

Коските се препорачуваат за оние кои страдаат од бубрежни заболувања. Тие се богати со калиум и фосфор и содржат бакар кој ги зајакнува нивните коски и имунитет. Коските го забрзуваат формирањето на црвените крвни зрнца и се доста калорични, па ќе ве држат сити.

 

  1. Круши

Омиленото есенско овошје содржи огромна количина на витамин Б, кој ни помага да се справиме со стресот. Крушите се многу корисни во исхраната на дијабетичарите, бидејќи имаат висока содржина на влакна и помагаат во спречување на дијабетес. Тие се добри за желудникот и срцето, бидејќи го регулираат нивото на холестерол во крвта.

 

  1. Тиква

„Портокаловата кралица на суштината“ е богата со здрави масни киселини, а омега-3 киселините се важни за здравјето на срцето и крвта.

 

Содржи многу влакна и го чисти дигестивниот тракт, а каротеноидите кои ги содржи го намалуваат ризикот од рак и ја штитат кожата од УВ зраците. Семките од тиква содржат влакна, фосфор, манган и железо.

 

  1. Цвекло

Цвеклото е познато како најдобар лек за анемија, го штити црниот дроб и го намалува крвниот притисок. Ако јадете цвекло, тоа ќе ги елиминира знаците на исцрпеност.

 

  1. Брокула

Само 45 грама брокула содржат 70 проценти од препорачаната дневна доза на витамин Ц. Покрај тоа, содржи антиоксиданси кои се борат со различни видови на рак.

 

  1. Јаболко

Јаболката содржат многу витамини, го зајакнуваат имунолошкиот систем, спречуваат настинки и го намалуваат ризикот од инфекции на респираторниот тракт. Го намалуваат нивото на холестерол, а поради содржината на пектин помагаат во детоксикација на организмот, одржувајќи рамнотежа во цревната флора.