Големо истражување: „Интервјуирав 500 среќни луѓе. Нивните навики ќе ви го променат денот“

16 мај, 2021
Screenshot_1

Мишел Вакс известува: „Ние честопати го комплицираме концептот на среќа, но она што го открив зборувајќи со многу луѓе, кои постигнаа среќа и добри навики, беше дека постојат голем број едноставни измени што можете да ги направите за веднаш да ги подобрите нивоата на среќа и да развиете навики кои водат до долгорочна среќа“.

Бидете свесни

„Првиот дел од создавањето поголема внатрешна среќа станува свесност за тоа што моментално ја создава – а од друга страна – за тоа што ја исцрпува. Започнете со конкретниот чекор да напишете список на работи што ви носат радост наспроти оние што не ви носат. Клучот за оваа вежба е дека оваа листа треба да биде она што можете да го контролирате. Оттогаш, размислете како можете да управувате со вашето време правејќи повеќе работи што ги сакате и ограничете го времето на работи што ја намалуваат вашата среќа “.

Направете список со „зборови по кои се живее“

Луѓето често мислат дека откако ќе ја постигнете својата животна цел, ќе постигнете долгорочна среќа, но тоа не беше случај со повеќето од луѓето со кои разговарав. За нив среќата беше мускул што им беше потребен за постојано вежбање и преиспитување. Постигнувањето на вашите цели е одлично, но многу луѓе сметаат дека задоволството е минливо. Ако погледнете подлабоко, ќе откриете дека она што често го посакуваме е емоцијата поврзана со достигнувањето, а не со самото достигнување. Овој увид дава можност да добиете поголема контрола над вашиот став.

Создавајте попозитивни емоции секој ден запишувајќи список на зборови со кои ќе живеете. На пример, како сакате да се чувствувате денес? Смирено? Слободно? Полни со енергија? Среќно?

Напишете неколку зборови што ги отелотворуваат емоциите и искуствата што сакате да ги почувствувате – чувствата што ги имате кога ќе постигнете некоја цел. Откако ќе ја креирате вашата листа, можете да започнете да ги менувате вашите активности, мисли и содржина за да одговараат на овие зборови. Кога ќе донесете одлука што да направите или поставите приоритети, вратете се на списокот за да видите дали таа активност ви одговара. Тоа ви помага да создадете попозитивен, наменски ден “.

Почнете го утрото под свои услови

„Започнувањето на утрото позитивно е една од највлијателните работи што можете да ги направите за да развиете секојдневна среќа. Не бара часови и часови од вашето време, но има моќ да го трансформира вашиот ден.

Наместо веднаш да брзате низ денот или да се фатите за мобилниот телефон за да сурфате на социјалните мрежи, одвојте си една минута без да ви го одвлекува вниманието за да поставите план за следните часови. Што сакате да постигнете, како сакате и со каков став да го постигнете тоа? Решете разумно како сакате да доживеете и да реагирате на ситуации, наместо да реагирате цел ден. Оваа вежба ве принудува да бидете поприсутни и понизни во своите постапки и чувства “.