Направете го ова наутро веднаш штом ќе се разбудите и ќе спиете подолго секоја вечер!

26 март, 2021
GettyImages-122343498

Ако не спиете доволно, пробајте!

Ако честопати се прашувате „како да заспиете побрзо“, вежби за дишење за спиење и разни практични трикови против несоница може да ви помогнат.

Експертите велат дека постои една работа што можете да ја направите наутро што ќе ви овозможи да спиете подобро.

Несоницата е предизвикана од стрес, нервоза, грижи, па дури и одредени медицински проблеми, но кај здрави луѓе најмногу е предизвикана од мисли кои не можат да „згаснат“ и конечно да заспијат.

Психијатарот и специјалист за спиење д-р Ниши Бопал вели дека во напуштањето на секоја лоша навика или дури и зависноста, нашата свесна намера е да се бориме против овој проблем.

Бројни обврски, вклучително и работа од дома за време на пандемијата, го „поместија“ одењето во кревет, па затоа и не спиеме доволно часови. Редовниот сон што е во согласност со ритамот на нашето тело е важен за здравјето и неговото отсуство ќе го почувствуваат брзо телото и умот.

„Поради тоа, вие треба свесно да си помогнете. Кога ќе станете наутро, кажете си себе си – одам во кревет вечерва во толку и толку часот. Свесно размислете за тоа неколку минути и завршете сè што треба да се направи пред тоа“, рече таа.

„Во текот на денот, периодично потсетувајте се на тоа одредено време. Потсетете се зошто е важно, односно како ќе се чувствувате наутро ако нема да се наспиете повторно”, рече таа.

„Ветувањето“ за нас самите ќе не натера да се трудиме повеќе и да легнеме порано, а д-р Бопал изјавува дека дури и да се сместите во кревет во тоа време ќе ги одморите телото и духот, пред да заспиете.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris