Забавувајте се и научете нешто за себе! Овој тест ќе открие колку години има вашиот мозок и дали сте изложени на ризик од деменција

5 јануари, 2021
asassa_1000x0

Д-р Винсент Фортанаск, професор по неврологија на Универзитетот во Јужна Калифорнија, дизајнираше тест што може да укаже на староста на мозокот. Покрај тоа што е корисно затоа што може да открие ризик од деменција, ова е забавно и во секој случај. Направете тест и откријте колку години има вашиот мозок.

Како да го решите тестот: Одговорете на секое прашање со „да“ или „не“, на крајот соберете ги потврдните одговори и погледнете ги резултатите.

1. Спијам седум или повеќе часа во текот на ноќта.

2. Секој ден јадам пет или повеќе парчиња овошје и зеленчук со висока содржина на антиоксиданти (цитруси, зелени пиперки, спанаќ, брокула, јаболка, домати, кeљ).

3. Јадам барем еден оброк боровинки, малини или капини на ден.

4. Јадам риба богата со омега-3 масти (како што се лосос и скуша) најмалку три пати неделно.

5. Конзумирам замени за рибини масла богати со омега-3 масни киселини или ленено масло најмалку пет пати на ден.

6. Исто така, земам фолна киселина со дневно внесување на витамини.

7. Земам мала доза на аспирин секој ден, што според истражувањата може да ја забави смртта на мозочните клетки.

8. Пијам црвено вино или сок од грејпфрут најмалку пет пати неделно.

9. Вежбам скоро секој ден најмалку 30 минути.

10. Читам книги, решавам крстозборки или судоку најмалку пет пати неделно или се занимавам со активности што бараат учење, меморија, анализа или решавање на проблеми.

11. Мојот вкупен холестерол е под 5 mmol / l.

12. Вредноста на лошиот холестерол (т.н. ЛДЛ) е помала од 3 mmol / l.

13. Некои членови на моето семејство живееја 80 години или повеќе без губење на меморијата. Имам гени за долговечност.

14. Јас не страдам од дебелина.

15. Јадам медитеранско (многу овошје, зеленчук, житарки, мешунки, ореви, лешници, семиња, маслиново масло, малку црвено месо).

16. Наместо путер и маргарин, користам маслиново масло.

17. Никогаш не сум пушел цигари.

18. Имам нормален крвен притисок.

19. Немам дијабетес.

20. Немам метаболички синдром (група метаболички нарушувања како што се отпорност на инсулин, акумулација на масно ткиво во стомачната област, висок холестерол и висок крвен притисок).

21. Немам нарушување на спиењето, како што се ‘рчење, нелекувана несоница или опструктивна апнеја.

22. Неконтролираните дневни стресни ситуации не ми претставуваат проблем.

23. Уживам во многу активности со моите пријатели, колеги и семејството. Негувам добри и здрави меѓучовечки односи со семејството и пријателите.

24. Немам проблеми со краткорочна и долгорочна меморија.

25. Ќе направам сѐ што е потребно за да спречам Алцхајмерова болест.

Резултати:

23-25 ​​потврдни одговори: Одземете 15 години од бројот на вашите години и ќе добиете број на години што ги има вашиот мозок. Ако нешто не се промени драстично, имате исклучително мал ризик од развој на Алцхајмерова болест.

20-22 потврдни одговори: Одземете 10 години од бројот на вашите години и ќе ја добиете возраста на вашиот мозок. Обрнете внимание на прашањата на кои одговоривте „не“ и обидете се да ги промените тие однесувања.

15-19 потврдни одговори: Возраста на вашиот мозок е еднаква на бројот на вашите години. Можеби сте изложени на ризик и може да развиете деменција. Променете ги лошите животни навики.

12-14 потврдни одговори: Додадете пет години на бројот на вашите години и колку е стар вашиот мозок. Вие сте изложени на ризик и ако не ги промените лошите навики, постои можност да добиете Алцхајмерова болест. Посетете лекар и разговарајте со него за овој проблем.

0-11 потврдни одговори: Додадете 10 години на бројот на вашите години – толку е стар мозокот. Разговарајте со вашиот лекар за можните начини да се справите со стресот.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi