10 ПРАВИЛА НА ИСХРАНА КОИ МОРА ДА ГИ ПРИМЕНИТЕ – ВЕДНАШ: Користете мали чинии, додајте цимет во храната!

11 јули, 2021
219955_shutterstock-1660197634_ls

Иако обично си поставуваме тешки задачи во исхраната и затоа ни е тешко да ги оствариме, постојат десет едноставни совети за исхрана што можете и треба да ги следите.

Сè што треба да направите е да ги „поделите“ овие цели на секојдневни навики. Размислете да исфрлите 50 калории или малку поинаков оброк. Користете ги овие лесни совети за исхрана базирани на наука за да избегнете стотици калории и лесно да изгубите тежина.

Создадете пријатна атмосфера: Кога вложувате време во создавање на одредена атмосфера, тоа може да го зголеми задоволството од оброкот, па затоа веројатно нема да прејадете. Според едно истражување, луѓето кои јаделе во опуштена средина со слабо светло и слаба музика, јаделе 175 калории помалку по оброк отколку да биле во типичен амбиент во ресторан.

Јадете цело овошје: Истражувачите од Харвард откриле дека заменувањето на три чаши овошен сок неделно со три порции на цело овошје е поврзано со 7% намалување на ризикот од дијабетес тип 2.

Уживајте во закуски после вежбање: Студијата открива дека жените и мажите со дијабетес тип 2 кои вежбале шест минути три пати на ден, пред оброците, имале пониско ниво на шеќер во крвта отколку што било случај во основниот тест. Ако земате закуски после вежбање, само проверете дали се квалитетни.

Користете помали чинии: Истражувачите откриле дека луѓето кои добиле поголеми чинии истурале и јаделе 16% повеќе од оние што им биле дадени помали чинии. Искористете го овој едноставен совет за исхрана и применете го веднаш – уживајте во оброците од помали чинии.

Исклучете ги сите апарати пред јадење: Одолејте на желбата да јадете и пиете додека гледате видеа или проверувате е-пошта. Истражувачите објавија дека луѓето кои јадат додека се расеани јадат 10% повеќе во една порција отколку што инаку би јаделе.

Јадете пред да јадете: Мезе засновано на супа, салата или дури и јаболка може да го намали вкупниот внес на калории за време на оброкот за дури 20 проценти, според повеќе студии. Ако земете јаболко, нека биде црвено – истражувачите откриле дека е подобро за слабеење отколку зелено.

Купете замрзната храна: Заштедете пари на омилените производи за замрзнување, цела година! Истражувањата покажуваат дека замрзнатото овошје и зеленчук, собрани и подготвени во вистинско време, можат да бидат похранливи од свежите производи.

Зачини: Пиперинот, препознатлива состојка на пиперката, може да има голем потенцијал да се меша во формирањето на нови масни клетки – ова е адипогенеза, што резултира со проширување на половината, повисоки телесни маснотии и зголемено ниво на холестерол. Затоа, бидете внимателни кои зачини ќе ги одберете.

Само додадете цимет: Добри вести за љубителите на јаглени хидрати: Низа студии открија дека додавањето лажичка цимет во скробен оброк (како овесна каша) всушност може да помогне во стабилизирање на шеќерот во крвта и намалување на скоковите на инсулин.

Без утрински закуски: Неодамнешна студија покажа дека луѓето кои грицкаат пред пладне грицкаат почесто и во текот на денот отколку оние кои јадат закуски напладне, што резултира во компромитирани напори за слабеење. Избегнувајте утрински закуски и дополнителни калории. „Нурнете“ во фиоката со закуски и слатки напладне, а потоа изберете квалитетни работи и останете на вистинскиот пат.