5 намирници за сјајна кожа

12 септември, 2021
profimedia-0626657661-790x527

Како што е веќе добро познато, убавината се движи одвнатре. Не можеме да живееме со чипс и пијалоци со шеќер и да очекуваме „стаклена кожа“. Балансирана исхрана базирана на здрава и природна храна, балансиран сооднос на протеини, јаглени хидрати, масти и витамини е од клучно значење. Покрај задолжителната голтка вода во текот на денот, неколку други намирници можат да ни помогнат да го постигнеме овој „блескав“ ефект.

Авокадо
Оваа суперхрана стана исклучително популарна со текот на годините, и за сјајна кожа, препорачливо е да го додадете во салати и намази бидејќи е богата со здрави масти кои ја поддржуваат структурата на клетките на кожата.

Белки
Белките од јајце содржат протеини, лизин и амино киселини, витамини Б7 и Б12 и колаген, па затоа се добар избор за почеток на денот.

Лосос (и други масни риби)
Богати со омега-3 киселини, помагаат во производството на колаген, имаат антивоспалително дејство, а покрај лососот, на менито се препорачуваат и сардини, скуша и сардела 1-2 пати неделно.

Ореви
Бадемите и лешниците содржат витамин Е, кој има антиоксидантно дејство. Оревите се исто така богати со протеини и здрави масти кои ја зајакнуваат природната бариера на кожата.

Лиснат зеленчук
Спанаќот, кељ и друг зелен лиснат зеленчук се богати со витамин К.Спанаќот е антиоксиданс, а содржи и цинк, кој има антиинфламаторно дејство.