Ако никако не можете да ослабете, еве каде грешите: Ова е единствениот начин да ја доведете линијата до совршенство!

3 март, 2021
ккк

Формата на телото одредува која храна најмногу ќе ни одговара, а нутриционистите велат дека овој вид диета дава најдобри и најбрзи резултати.

Постојат 3 категории на структура на телото, форма на јаболко, круша и песочен часовник. Луѓето со форма на песочен часовник имаат најдобар метаболизам, додека другите два вида се повеќе склони кон дебелеење. Секој вид различно ги складира маснотиите и троши енергија поинаку, па затоа им треба различна диета.

Ако се обидете да јадете според препораките за вашиот тип, ќе бидете изненадени колку брзо ќе ги забележите резултатите.

građa tela, oblik tela

Диета за: Јаболко

Луѓето со тело во форма на јаболко страдаат од вишок инсулин и кортизол, и акумулираат маснотии во пределот на стомакот. Овој тип на тело се нарекува ендоморфен. Повеќето масни наслаги се наоѓаат на стомакот, додека рацете и нозете се главно тенки.

План за диети: Нутриционистите ве советуваат да ја елиминирате мрсната храна и да се фокусирате на јадење „посно“ месо. Исто така, зголемете го внесот на „бавни“ јаглехидрати, на пример: леќата и просото. Зголемете го внесот на протеини и зеленчук, додека шеќерите треба да се сведат на минимум.

Имајте за цел балансирана дистрибуција, 30% јаглехидрати, 35% протеини и 35% маснотии.

Пример за мени:

Појадок: 1 јајце, малку спанаќ, 2 лажици сецкана моцарела, 2 лисја од пршута, 1 парче леб од цели зрна

Ужина: 1 јаболко, 1 лажица путер од кикирики

Ручек: Салата со пилешко

Ужина: 1 круша, 1 парче тврдо сирење

Вечера: 85 гр пилешки гради без кожа, маринирани во соја сос и сок од портокал, 1 мал печен компир со кожа

Десерт: 1 јогурт, 2 лажици цели зрна, 1/2 чаша боровинки

Salo, salo na stomaku, Dijeta

Диета за: Круша

Телото во облик на круша, инаку наречено ектоморф, се карактеризира со потенка горниот дел од телото, а маснотиите се таложат во колковите и бутовите.

Брзиот метаболизам е позитивна карактеристика на телото во облик на круша. Ако имате ваков вид материјал, исфрлете ги јаглехидратите и месото од вашата исхрана. Се препорачува да се јаде: зеленчук со растителни влакна; кисело млеко; посно месо; бобинки и, воопшто, овошје.

Пример мени:

Појадок: чаша овесна каша, млеко, 1 банана, сок од портокал

Ужина: Неколку крекери и сирење моцарела
Ручек: 2 парчиња леб од интегрално брашно, 2 парчиња шунка, 1 парче сирење, зеленчук
Ужина: 1 чаша јогурт, 1 јаболко

Вечера: Печени пилешки гради на скара, 1 чаша зготвен грашок
Десерт: пудинг од чоколадо без шеќер

Диета за: Песочен часовник

Овој вид материјал инаку се нарекува мезоморф. Со оваа форма на тело, обемот на градите и колковите е приближно ист, додека масните наслаги се собираат хармонично.

Бидејќи овој тип на тело припаѓа некаде помеѓу јаболко и круша, макроелементите треба подеднакво да се поделат на јаглехидрати, протеини и масти. Обидете се да одвоите една третина од вкупниот број калории што ги внесувате на секоја од овие групи, но избегнувајте слатки.

Пример мени:

Појадок: Омлет, печурки, пиперки и моцарела, 2 листови салама од мисирка и парчиња леб
Ужина: Суво грозје и неколку бадеми

Ручек: 1 чаша супа по ваш избор, салата, варено јајце, парче сирење, парче леб.

Ужина: 1 чаша житарки богати со растителни влакна, 3/4 чаши млеко

Вечера: 100 гр лосос во соја сос, 1/2 чаша варен кафеав ориз, зеленчук

Десерт: 1 чаша јогурт и 1 праска