БРАЗИЛКИТЕ ЈАДАТ САМО БАНАНИ И ПИЈАТ ЦЕДЕН СОК МЕСЕЦ ДЕНА ПРЕД ДА ОДАТ НА ПЛАЖА: Диетата на најзгодните жени на светот!

27 мај, 2021
945559_profimedia0469350298_ls

Таканаречената „бразилска диета“ има две варијанти – помалку здрава, брза и друга во која ослабувате околу 12 килограми за еден месец.

Во второто, правило е да се јаде до пет пати на ден, но менито најмногу вклучува овошје и зеленчук. Како и со другите диети, потребно е да се одржува секојдневна физичка активност, пренесува net.hr, барем во умерена форма.

Оваа диета точно диктира што да јадете секој ден во неделата, и еве како изгледа.

Понеделник

Појадок: банана, портокал, чаша исцеден сок од портокал

Ужина: исцеден сок од портокал и еден тост

Ручек: 100 грама варена бела риба, 100 грама сурова салата од зеленчук по ваш избор (за салата можете да користите храна богата со растителни влакна за да го забрзате варењето).

Вечера: Исто како и ручекот

Пред спиење: чаша исцеден сок од портокал и еден тост

Вторник

Појадок: едно меко варено јајце, чаша сок од јаболко

Ужина: 1 парче тост, чаша сок од јаболко

Ручек: 100 грама варено месо, 2 варени компири и 4 лисја од зелена салата

Вечера: 200 грама варена риба, тврдо варено јајце, зелена салата, грашок

Пред спиење: една чаша сок од јаболко и тост

Среда

Појадок: една чаша обезмастено млеко и едно парче тост

Ужина: 100 грама сирење со малку маснотии

Ручек: 100 грама ориз, 150 грама свежа зелка салата со прелив од еден лимон и една лажичка сецкан магдонос

Вечера: 100 грама варено месо, четири лисја зелена салата и едно јаболко

Пред спиење: чаша сок од јаболко и парче тост

Adriana Lima

Четврток

Појадок: Чаша сок од ананас, 60 грама свеж ананас

Ужина: 1 чаша сок од ананас и тост

Ручек: 100 грама варено месо, мало парче сирење и еден портокал

Вечера: два варени компири, 150 грама свежо рендана салата од морков со малку сончогледово или маслиново масло

Пред спиење: чаша сок од ананас и тост

Петок

Појадок: Чаша сок од јаболко и еден тост

Ужина: едно јаболко и еден портокал

Ручек: 150 грама варена риба и 2 варени моркови

Вечера: разредени супи од зеленчук и малку леб или тост (наместо супа од зеленчук, можете да направите супа од печурки)

Пред спиење: чаша сок од портокал и тост

Сабота

Појадок: чаша сок од јаболко, парче тост

Ужина: 150 грама варена салата од цвекло со малку растително масло

Ручек: чинија супа од зеленчук, печурки или супа од риба со парче леб

Вечера: 100 грама пржени печурки и 100 грама сурова салата од зеленчук по желба

Пред спиење: чаша сок од јаболко и 2 бисквити со путер

Недела

Појадок: една банана и неколку парчиња суво грозје

Ужина: чаша сок од морков и тост

Ручек: 100 грама варено месо, 100 грама свежа салата од зелка, зелен кромид и сок од еден лимон

Вечера: една чинија свеж зеленчук или зеленчук, супа од риба или печурки, 100 грама овошје по желба и четири лисја зелена салата

Пред спиење: чаша сок од јаболко и две суви смокви

Кога ќе помине еден месец, не продолжувајте со оваа диета без оглед на резултатите. Како и кај сите диети, експертите велат дека оваа не е здрава и избалансирана. По крајот, потребно е полека да се вратите на додадената диета со храна богата со протеини, но менито сепак треба да содржи овошје и зеленчук.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi