Докторите откриваат како да изгубите тежина во 2021 година: Ова е најдобриот начин да се ослободите од салото на стомакот!

5 јануари, 2021
kila

Строгата диета, гладта и физичката активност што не е пријатна за вашето тело не се добар начин до посакуваната линија и тежина.

Нутриционистите нудат неколку важни упатства за тоа како да се отстранат масните наслаги од желудникот на здрав и лесен начин во 2021 година.

Зошто е важно да се ослободите од масните наслаги од желудникот?

“Висцералните масти се наоѓаат во близина на виталните органи како што се црниот дроб, бубрезите и дигестивниот систем. Овој вид на маснотии лесно може да заврши во крвотокот и да предизвика здравствени проблеми како запушени артерии и хипертензија”, рече познатиот нутриционист Јос Аксе и автор на антички лекови. “

Атлетичар и тренер за кросфит Мајкл Џлом објаснува: “Отстранувањето на маснотиите во стомакот со вежбање нема да успее без урамнотежена исхрана. Некои луѓе полесно ги отстрануваат маснотиите на стомакот, а некои на бутовите и задникот. За да се ослободите од салото на стомакот, треба да ги направите сите вежби. и не само тренирање на стомак, и правилно јадење “.

Нутриционистите ги предлагаат следниве совети за слабеење во 2021 година:

  1. Балансирана исхрана

Исхрана со ограничени јаглени хидрати и со повеќе здрави масти и протеини ќе даде најбрзи резултати во отстранување на малите наслаги од желудникот. На пример, нутриционистите истакнуваат дека рибата, посно месо и гравот се одлична храна за слабеење. Зголемениот внес на протеини и здрава храна го регулира нивото на инсулин во вашето тело.

  1. Консумирајте повеќе храна богата со растителни влакна

Покрај тоа што ни помага да се чувствуваме сити подолго, влакната се одлични за метаболизам и стимулирање на дигестивниот систем. Јадете редовно храна како што се цели зрна, зеленчук, ореви, семиња, авокадо и јајца.

  1. Намалете го внесот на сол
  2. Јадете полека

Истражувањата покажуваат дека потрошувачката на брза храна, без џвакање, го комплицира процесот на варење, лошо влијае на метаболизмот и нивото на инсулин во организмот.

  1. Пијте доволно вода

Хидратацијата на телото е клучна за здравјето, но и за процесот на слабеење. Понекогаш имаме тенденција да го мешаме чувството на глад со жед, па наместо да пиеме вода, одиме на нездрава закуска. Кога ќе почувствувате краток наплив на глад помеѓу оброците, испијте чаша вода и почекајте неколку минути. Ќе забележите дека навистина ви требала вода. Пијте 2 литри вода секој ден, рамномерно распоредена во текот на денот.