Една грешка која секој ја прави кога е во прашање ВЕЧЕРАТА: заради ОВА не можеме да ги изгубиме вишокот килограми

17 февруари, 2021
hrana

Постојано слушаме дека не треба да јадеме навечер

Секој го знае правилото дека после 18 часот не треба да се јаде ако сакаме да ослабнеме. Но, дали ова правило навистина функционира? И дали се однесува на сите?

Ако не се придржувате до принципот на автофагија, што значи дека можете да јадете само осум часа на ден, а да се воздржувате од храна 16 часа, кое е оптималното време за последниот оброк?

„Секоја личност има свој индивидуален распоред. Некои луѓе сакаат да се будат рано и, соодветно, да легнат околу десет навечер. За други, напротив, денот започнува дури во 12, а заспиваат во еден или два наутро затоа е погрешно да се применуваат истите правила за диета за сите “, вели руската нутриционистка Ана Ивашкевич.

Правилото да не се јаде после шест часот попладне, за жал, не помага во слабеењето на кој било начин. Повеќето од нив се откажуваат по неколкудневна тортура, па на крајот добиваат повеќе вишок килограми. Зошто се случува ова?

„Сè е во погрешниот пристап за тоа како да се дистрибуира внесот на калории во текот на денот. Никој не зема предвид дека толку долг временски интервал – од 18 до 7 или 8 наутро следниот ден – може да доведе до формирање камења во жолчката, поради стагнација на овој орган „Долгорочното лишување на организмот од хранливи материи, минерали и витамини има негативни последици. Наместо да ги намалува мастите, телото ги таложи, што доведува до уште поголема дебелина”, објаснува д-р Ана.

„Оние што го следат правилото да не јадат после 18 часот, ако легнат во 21 часот, веројатно нема да го прекршат „постот“. Но, најдоброто решение за сите би било да избегнуваат оброци час и половина до два пред спиење. “

Што да јадеме навечер?

Во вечерните часови, најдобро е да јадете храна што го стимулира производството на мелатонин, хормон кој ни помага да заспиеме.

Храната препорачана за навечер вклучува: ротквица, домати, целер, краставица, хумус, кафеав ориз, изникнати зрна, печено јаболко, јајца, јачмен, мисирка и риба.

Исто така, час и половина до два пред спиење можете да пиете чаша црвено вино – кое исто така е богато со мелатонин.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort