ЕКСПЕРТИТЕ СОВЕТУВААТ Поместувањето на стрелките на часовникот предизвикува здравствени нарушувања, па еве како да „преживеете“!

22 март, 2021
sat_1000x0

Зошто е важно да ги подготвиме нашите тела за поместувањето на стрелките на часовникот.

Кога, поради преминот од зимско кон летно време, одеднаш ќе почнеме да се будиме еден час порано, нашиот организам нема да може лесно да го поднесе тоа. Но, експертите имаат совети како да се прилагодиме на оваа промена.

Уште неколку дена не делат од летното сметање на времето. Многумина со нетрпение очекуваат подолги и потопли денови кои ја придружуваат оваа промена на распоредот, но, губењето на еден час сон може да предизвика невообичаено чувство. Експертите од Центарот за здравство на Универзитетот во Тексас во Хјустон објаснуваат зошто е важно да ги подготвиме нашите тела за промената на часот.

Нарушен внатрешен часовник

„Летното сметање на времето носи доста потешкотии во нашиот внатрешен, биолошки часовник. Нашите тела функционираат во деноноќниот ритам, кој работи во синхронизација со надворешниот дневно-ноќен циклус. Значи, кога ќе го поместиме часовникот за еден час, тоа навистина може влијаат на тоа како реагираат нашите тела“, истакнува д-р Кристин Екел-Махан од Центарот за метаболички и дегенеративни болести на Медицинскиот факултет МекГоверн во Хјустон.

Деноноќниот ритам тешко толерира нагли промени

Иако е само еден час, д-р Екел-Махан вели дека е тешко за нашиот внатрешен или деноноќниот часовник да направи ненадејни промени, односно е тешко да ги поднесеме. Деноноќниот ритам е 24-часовен циклус кој е дел од внатрешниот часовник на телото, а критичниот дел од биолошкиот ритам е нашиот циклус на спиење и будност. Циклусот на спиење и будење е наша секојдневна шема што одредува кога е време за спиење и кога е време да се разбудиме.

Станувајте 10 минути порано секој ден

За да се подготви за претстојната промена на времето, д-р Екел-Махан препорачува сите да започнат постепено прилагодување, особено рутината за спиење, една недела пред преминот кон летно сметање на времето.

„Ако започнете да го прилагодувате циклусот на спиење и будење за само 10 минути на ден, во текот на 6 дена пред смената, навистина може да си го олесните преминувањето од зимско во летно време. Може да биде многу корисно при поставување на вашиот внатрешен часовник “, објасни таа. е д-р Кристин Екел-Махан.

Ова значи дека во текот на тие 6 дена, часовникот треба да се навива 10 минути порано од вообичаеното секој ден. Светлината игра значајна улога во прилагодувањето на внатрешниот часовник на една личност со циклусот на спиење-будење. Легнувањето порано, со цел да се прилагоди на претстојната промена на времето и изложеност на посилна светлина наутро, исто така може да биде многу ефикасен начин за промена на деноноќниот ритам со цел да се одржи добар ноќен одмор.

Светлината е двигател на нашиот мозочен часовник

Покрај прилагодувањето на распоредот за спиење, експертите предлагаат и промена на времето за јадење.

– Иако светлината е примарен двигател на нашиот мозочен часовник, храната е многу моќен двигател на неколку периферни органи. Ако јадете доцна навечер, при слаба осветленост, тоа ќе испрати поинаков сигнал до вашите органи, како што се црниот дроб или мускулите. Значи, јас би предложил храната да се зема порано и да ја синхронизирате со времето кога ќе спиете – вели д-р Екел-Махан, кој потсетува дека спиењето игра важна улога во човечкиот когнитивен процес, како и во биолошките процеси како што е враќање на енергијата во телото и отстранување на отпадните материи.ќелија. Како што истакнува, спиењето е важно за здравјето, како и здравата исхрана и вежбањето, особено ако се земе предвид дека истражувањето покажало дека слабиот сон може да доведе до зголемен ризик од нездраво зголемување на телесната тежина, разни срцеви заболувања и дијабетес.

Eskişehir escort - Sekabet kaç oldu -
Superbetin yeni adresi
-

Dinamobet link

-

kolaybet giriş yapamıyorum

- escort - Casinomaxi bağlan - Goldenbahis - Sultanbet - mobilbahis giris -
instagram takipçi hilesi