Имате плус килограми? Еве како најлесно да се ослободите од нив!

27 февруари, 2021
сало

“Начинот на живот, диетата и генетиката играат голема улога, но добрата вест е дека постојат работи што можете да ги направите за да ги балансирате хормоните и да се ослободите од вишокот маснотии. Треба само прво да ја утврдите причината” – вели професорот по физиологија Шафрон Вајтхед

Маснотии во стомакот – виновник: кортизол

Телото реагира на стрес со зголемување на лачењето на хормонот кортизол, кој ослободува енергија за борба, и доаѓа во форма на маснотии и гликоза, кои се складираат во централниот дел на телото, во близина на црниот дроб. Држете се настрана од стресот, колку и да звучи како клише. Јадете помали оброци неколку пати на ден за да го одржите нивото на шеќер стабилно. Се препорачува храна со ниска гликемија, како што се јаболка, леб од цели зрна и индиски ореви. Не трчајте или вежбајте повеќе од 45 минути бидејќи ова исто така го стимулира производството на кортизол.

Голем задник и широки бутови – виновникот: естроген

Премногу естроген може да предизвика натрупување на маснотии на задникот и бутовите. Овие масни клетки произведуваат повеќе естроген и за возврат складираат повеќе наслаги. Пиењето премногу алкохол го прави црниот дроб неспособен да исчисти естроген од крвта. Додатоците на соја можат да го намалат производството на естроген, бидејќи тие имитираат самиот естроген. Но, како што се знае премногу малку за тоа, не јадете во големи количини. Хранливите материи во брокулата ги регулираат ензимите на црниот дроб. Ограничете месо и кафе, бидејќи тие го оптоваруваат црниот дроб.

Ilustracija

Потечени глуждови – виновник: прогестерон

Отечените глуждови често се резултат на задржување на течности, што може да биде предизвикано од недостаток на прогестерон. Прогестеронот делува како диуретик, исфрлајќи го вишокот течност од телото. Храната богата со витамин Е може да го стимулира производството на прогестерон. Овие вклучуваат семки од сончоглед и путер од кикирики. Намалете го внесот на натриум, бидејќи тоа е клучот за регулирање на крвниот притисок и нивото на течности во нозете и зглобовите. Избегнувајте преработена храна, како што се готови јадења. За да го подобрите хормонот за раст, спијте доволно – се ослободува само навечер кај возрасни.

Подуеност – виновник: тироксин

Отечено лице и врат може да биде резултат на премалку тироксин, хормон произведен од тироидната жлезда. Неактивната тироидна жлезда го забавува метаболизмот, што може да предизвика надуеност. Препорачливо е да земате додатоци на селен, кои му помагаат на вашето тело да користи тироксин поефикасно. Ако седите многу, користете квалитетна опрема за да бидете сигурни дека ќе седите исправено и да паузирате. Ако забележите дека сте екстремно уморни и дека сте необјасниво поправени, консултирајте се со доктор.