ДЕТОКС после празниците! Опоравете се од КАЛОРИСКИОТ шок на телото и умот за една недела!

31 јануари, 2021
412217_smuti2_f

Како да се опоравиме што е можно побрзо од калориското влијание врз телото и умот (ниво на енергија) кога за само еден месец понекогаш знаеме како да добиеме до пет килограми вишок?

Тешко е да се одолее на јадење и пиење за време на празници и прослави, а традиционалното прејадување честопати предизвикува сериозни здравствени проблеми.

Треба да се има на ум дека, како што не е добро да се претерува, исто така не е добро да гладувате дури и после тоа, а во закрепнувањето се водите од златната средина.

Од кревет во прошетка

За почетници, спијте доволно и обидете се да правите лесни вежби за истегнување и дишење секое утро – ова ќе му овозможи на вашето тело да добие повеќе кислород. Јогата е исто така одлично средство за прочистување на телото.

Менување на менито

Кога станува збор што да внесете во организмот, пред сè треба да пиете што повеќе вода, поточно околу два литра. Започнете го и завршете го денот со млака вода со малку лимон или наутро „цицајте“ малку заживувачко смути.

Конзумирајте свежи овошни сокови, сок од домати, билни чаеви, најдобра бреза, липа, камилица, ѓумбир, кора од портокал, зелен чај и негазирана минерална вода.

За да ја вратите рамнотежата, вклучете свежо овошје и зеленчук (алкална храна) во вашата исхрана, како кељ, спанаќ, лимон, јаболка, круши, магдонос, киви, ананас, пиперки, мандарини, банани, моркови, зелена салата, брокула, тиква, целер , авокадо, грејпфрут, кромид и лук, бадеми…

Масажа, бањи

Масажата ќе ви помогне да се ослободите од секаква напнатост од телото, а со тоа и да го подобрите вашиот план за закрепнување. Покрај професионалците, имајте на ум дека рацете на љубениот/љубената полни со љубов можат да помогнат

Три смутиња за детоксикација

Зелен смути

Состојки: 2 чаши кељ, 2 чаши спанаќ, третина краставица, половина јаболко, парче свеж ѓумбир, банана, 3 лажички семе, сок од половина лимон, 3 чаши вода.
Подготовка: Ставете ги сите состојки во мешалка и мешајте додека не добиете сок без парчиња. Од оваа количина, ќе добиете две големи чаши сок доволно за дневни потреби. За најдобар ефект, пијте една чаша пред појадок, а другата околу три часот попладне.

Портокалов смути

Состојки: 3 моркови, црвен пипер, краставица, јаболко или портокал, половина лимон.
Подготовка како и во претходното смути. Овој пијалок ќе му даде дополнителен поттик на црниот дроб и ќе придонесе за одржување на општото здравје.

Виолетов смути

Состојки: 1,5 чаши мешани бобинки (боровинки, капини, малини), половина чаша кокосово млеко, чаша вода, малку овесна каша.
Подготовка како и во претходното смути. Бобинки содржат многу антиоксиданти и растителни влакна. Покрај тоа, тие се обоени од природни супстанции познати како антоцијанини, кои имаат силни антиинфламаторни својства.