Најлошите непријатели на витката линија: Оваа храна го забавува вашиот метаболизам, а ние ја јадеме секој ден!

3 март, 2021
239083_shutterstock-1046974864_ls

Иако генетиката има најголемо влијание врз нашата способност да согоруваме маснотии, одредена храна може да го забрза, но и сериозно да го забави метаболизмот.

Кога не можеме да изгубиме тежина или процесот на слабеење не оди на задоволително ниво, ние обично обвинуваме за бавниот метаболизам.

Ако метаболизмот е навистина главниот виновник, дали може да се активира од одредена храна и дали има храна што го забавува? Нутриционистите даваат потврден одговор.

„Вашиот метаболизам е тој што создава и согорува енергија од храната“, вели нутриционистката Мелиса Мајумдар.
Генетиката игра најголема улога и зависи од тоа каков ќе биде нашиот метаболизам. Исто така, луѓето со поголема мускулна маса полесно согоруваат храна. „Зголемувањето на мускулната маса преку вежбање го забрзува нашиот метаболизам дури и кога не вежбаме активно“, вели таа.

Одредена храна може да го забрза или забави метаболизмот, што може да влијае на губење на тежината. Оваа храна треба да се избегнува ако сакате витка линија:

Рафинирани житни култури

Рафинирани житарки, како што се оние што се наоѓаат во преработена, спакувана храна, бел леб, тестенини и ориз, можат да го саботираат слабеењето. Студија објавена во јуни 2011 година во New England Journal of Medicine докажа дека поради конзумирање на оваа храна, тежината може драстично да се зголеми.

Сокови полни со шеќер

Студија објавена во јули 2017 година во списанието BMC Nutrition покажа дека конзумирањето на високо-протеински оброци со засладени пијалоци може негативно да влијае на енергетскиот биланс, да го забави метаболизмот на маснотиите и да предизвика телото да складира повеќе маснотии.

„Бидејќи е концентрирана форма на шеќер, сокот може да го зголеми шеќерот во крвта и да се чувствувате гладни веднаш откако ќе го испиете“, вели Мелиса.

Гранола

Иако често се промовира како здрава храна, гранолата е богата со калории и масти, а високата содржина на шеќер кај повеќето видови може да го зголеми нивото на шеќер во крвта и да се чувствувате уште погладни.

Наместо тоа, побарајте гранола направена од 100 процентни житарки, ореви и ограничено количество сушено овошје и избегнувајте ги оние со додаден шеќер и масло.

„Гранола е една од оние митски здрави намирници кои имаат многу калории и шеќер“, вели таа.

Од друга страна, има храна што може да го забрза метаболизмот и што треба да се јаде што е можно почесто, а тоа се: јајца, авокадо, лута пиперка и производи од цели зрна.