ПРОВЕРЕНО! НЕМА НЕКОЈ НА КОЈ НЕ МУ УСПЕВА! Диета со варени јајца – за 2 недели изгубете 10 килограми, кои не се враќаат

27 мај, 2021
Screenshot 2021-05-27 142324

Ако сакате да изгубите тежина, диетата базирана на варени јајца може да биде вистинското решение за вас!

Иако на оваа диета се дозволени мал број производи, научно е докажано дека може да го забрза метаболизмот и да ги согори маснотиите.

Диетата со варени јајца трае 14 дена, а ако строго се придржувате до неа, изгубените килограми нема да ви се вратат.

Со одреденото мени, треба да пиете многу вода, што ќе помогне во процесот на исфрлање на токсините, а за уште подобри резултати вежбајте најмалку половина час на ден.

Задолжително следете ги овие три правила:

– Не смеете да јадете брза храна – Забранети се алкохолни и засладени пијалоци – Намалете го внесот на сол и шеќер на минимум

Мени за првата недела:

Појадокот е ист секој ден: 2 варени јајца и половина цитрус (портокал, грејпфрут или цела мандарина)

Понеделник

Ручек: 2 мали варени компири и 2 јаболка

Вечера: Голема порција салата и парче пилешко

Вторник

Ручек: зелен зеленчук и пилешка салата

Вечера: Салата од зеленчук, 1 портокал и 2 варени јајца

Среда

Ручек: Нискомасно сирење, 1 домат и 1 сладок компир

Вечера: Салата по ваш избор и парче пилешко

Четврток

Ручек: Овошје по ваш избор

Вечера: Салата и пилешко месо варено на пареа

Петок

Ручек: Варен зеленчук и 2 јајца

Вечера: Салата и димена риба

Сабота

Ручек: Овошје по ваш избор

Вечера: Пилешко и зеленчук на пареа

Недела

Ручек: Салата од домати, зеленчук на пареа и пилешко

Вечера: Зеленчук готвен на пареа

Мени за втората недела:

Појадокот е ист како и првата недела: 2 варени јајца и половина цитрус (портокали, грејпфрут или цела мандарина)

Понеделник

Ручек: Салата и пилешко

Вечера: Портокал, салата и две варени јајца

Вторник

Ручек: 2 варени јајца и зеленчук на пареа

Вечера: Салата и риба на скара

Среда

Ручек: Салата и пилешко

Вечера: Портокал, салата и две варени јајца

Четврток

Ручек: Парен зеленчук, малку нискомасно сирење и 2 варени јајца

Вечера: Салата и пилешко

Петок

Ручек: Салата од сардина

Вечера: Салата и 2 варени јајца

Сабота

Ручек: Салата и пилешко

Вечера: Овошје по ваш избор

Недела

Ручек: Парен зеленчук и парче пилешко

Вечера: Исто така зеленчук на пареа и парче пилешко

Оваа диета речиси и не содржи јаглехидрати, и тоа е една од причините зошто би требало на секој треба да му успее, пишува Brightside.me.

За секој случај, пред да ја примените оваа диета, консултирајте се со вашиот лекар, бидејќи дури и ако не бидете гладни од оваа диета, тоа е радикална промена што може да влијае на вашето здравје.